Azi nu am venit cu Chandler la liceu.
I-am zis ca o sa vina Arisa sa ma ia. Și asta este o alta minciuna, pentru ca Arisa are carnetul suspendat de cand s-a urcat beata la volan luna trecută. Doar ca din moment ce s-a împăcat cu Kassandra nu am prea vrut sa împart același aer cu ea. Cu cât mai departe, cu atât mai bine.
Am ajuns mult prea devreme in stația de autobuz așa ca decât sa stau sa îl aștept am zis ca as putea sa merg pe jos. Proasta alegere. Nu am fost niciodată adepta mersului pe jos sau al sportului in general, așa ca atunci când am ajuns la liceu mai aveam puțin și ma târam.
Am observat mașina lui Chandler in parcarea de lângă liceu, dar nici urma de el și grupul lui gălăgios. In schimb l-am zărit pe al meu. Erau toți trei lângă mașina lui Felix iar alături de ei era și Raul, iubitul lui Mindy. Se țineau in brațe și vorbeau, iar Arisa și Felix se uitau la ei cu o față care spunea "Nu e corect. Vreau și eu". M-am amuzat copios și am mers spre ei.
— Ooo, lume noua! M-a salutat Raul când am venit spre ei.
Am simțit cum Felix și-a aruncat brațele in jurul meu, iar Mindy și Arisa m-au salutat și ele, ca apoi sa ma strângă fiecare in brațe.
— Tu nu trebuia sa înveți sa pilotezi un avion?
Raul a ras și o umbra de zâmbet mi-a apărut pe chip. Rasul lui suna plăcut și stiu ca Mindy mereu spunea ca iubește asta la el probabil cel mai mult.
Era înalt, mai înalt și decât Felix. Și parul ii era saten și ras între părți. El și Mindy erau drăguți împreuna. Erau genul ăla de cuplu in care se completau reciproc, ea cuminte, inocenta extrem de buna la matematica și fizica, el nu prea cuminte, inocent nici atât și hei... cine are nevoie de matematica și fizica pentru a pilota un avion? Bine, nici eu nu stiu. Nu sunt buna la materiile care tin de real.
— Azi nu. Și-a fixat ochii verzi pe tenesii mei vechi și o umbra de zâmbet i-a apărut pe chip. Am și eu unii la fel.
Nu zău. De parca nu erau destule persoanele care deja comentau de modul meu de a ma îmbraca, a mai apărut și printul lui Mindy in peisaj.
Când am intrat in liceu, Raul și-a luat la revedere de la noi, iar pe Mindy a sărutat-o pe frunte și apoi scurt pe buze ca sa ii spună ca o sa vina sa o ia după ore. Am simțit un gol puternic in stomac. Niciodată nu am avut o relație de durata. Da, mi-au plăcut mulți baieti. Da, m-am sărutat cu un număr acceptabil de baieti. Dar am avut mai mult "combinații de o seara sau de câteva zile" cum prefera Arisa sa spună. Felix folosește termeni nu prea ortodoxi și nu o sa reproduc ce a zis el.
M-am sprijinit de dulapul meu și am privit spre ceas. Încă zece minute și o sa intru la ora de matematica plictisitoare a domnului Ahtamon. Omul ăla trebuia sa iasă la pensie de mult.
— I-am dat mesaj lui Mark aseară.
Vocea lui Felix ma face sa uit pentru o secunda de următoarele minute chinuitoare de care o sa am parte.
— Și? Arisa privi încântată.
Din tot grupul nostru mic, Arisa și Felix se cunosc de cel mai mult timp. Au crescut practic împreuna in aceeași casa, mama lui Felix și mama Arisei fiind cele mai bune prietene de mici și-au dorit sa își împartă casa când vor fi mari, surprizător chiar au reușit sa facă asta. Apoi in clasa a șasea eu, Mindy, Felix și Arisa a trebuit sa participam la realizarea unui car pentru festivalul de ziua Recunostinei.
CITEȘTI
Lista băieților pe care i-am plăcut
Teen FictionSa te îndrăgostești e una. Sa ai o listă pe care sa ai trecut fiecare băiat de care ți-a plăcut e cu totul un alt nivel.