Nehirin azından
Yongi koşarak bize geliyordu. Ama ilk ve son aşkım tae bana kışmuyor sadece hasret gideriyor gibi bakıyordu . Ve yongimize kavuşmuştuk. Rm sayesinde salondaki herkez çıkarılmıştı.
Yongi
Sizi çok özledim meleklerim.neden gittiniz.
İnci
Bazı şeylerden çok bıktık ,usandık,yorulduk,bitkin düştük. Ama geri döndük.
Yongi ağlıyormuydu yoksa bana mı öyle geliyordu ?
Tae sesiz bir şekilde
Seni özledim.
Bana sarıldı. O bana sarıldı. Evet geçici kör olmuş olabilirim . Ama dalga geçmeyin.
Onlar kızlara sarılmak isterken kızlar onlardan bir hayli uzaklaşıyırdu.
Jiminin azından...
Biz kızlara yaklaşmak isterken onlar canavar örmüş gibi kaçıyorlardı. Bizden korkuyorlardı. Lütfen bana bu yapma.... (bikin bakalım noktada kimin ismi var)lütfen.
İnci nin azından...
İnci
Tamam hadi bi gidiyoruz. Zaten son guruptuk . Görüşmemek üzere zıbıldak ,küçük enişte ve... kookie .
İnci
Bu ara sizin bize yaptıklarınızı unutmadum ama yinede arkadaşız.
Dedim be ordan çıktım.
Jimin
Neden ona karşı bir şeyler hissediyorum ama hayır böyle bir şey olamaz...
İnciden
Yolda gidiyırduk arkamızda üç adam vardı aklımda tanınlayamafığım ince bir anı canlandı.adamlara döndük ve tek kelime etmefen daldık . Ce xhnimde zannettiğim alkışma sesi. Ama bu gerçekti .arkamızı döndük ki dönmez olaydık. Bir kaçtane adam bize dığru geliyordu . Tabana kuvvet koimaya başladık.koştuk koştuk ama nafile bizi sıkışturıp azımıza bezi kapatmışlardı. Ve karanlık..Sabah kalktığımızda bir sandalyeye bağlıydık . Evet kaçıtılmıştık . İçeri bir adam girdi.
Adam
I am jack. What is your name?
İnci
Korece biliyoruz amına kodumun piçi
Jack
Hahaha ah senin gibi bir kıza böyle ifadeler yakışıyormu.
İnci
Kendime değil ama sana çok güzel yakıştıruyorum. O kullandığım kelimeyi.
Beril
Bizi çöz ve siktir olup git.
Nehir
Ama önce yemek ver.
İnci
İnanmıyorum sana nehir .
Jack
Şimdi sizin eskiden benim adamlatımdan birini ölfürdünüz. Aslınfa öldürttünüz...Btsli günler...
Vote vermeyi unutmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deki Sana Aşığım (BTS)
FanfictionBen normalde içine kapanık ,asabi,kalp kırıcı ve erkek gibiyimdir. Fakat biri bunu değiştiremez diyordum ki hatta diyordukki onlar çıkana kadar Evet bir soğuk insanın içine hoşgeldiniz bts ve üçüzlerin hayatına....