Pes a kočka?

2 1 0
                                    

Byla mi zima a v botách jsem měla doslova rybník. Byla jsem úplně promočená a domů do byla pěkná dálka. Šla jsem další tři hodiny. Když jsem konečně dorazila domů,otevřela jsem dveře a viděla všechny mé kamarády včetně sestřenic a Nika. Sedeli a vypadali smutně.
"Lidiii jsem tu!" Křikla jsem.

"Dany!!" Vyjekli Deny a Twayla. Ihned se za mnou rozběhli a objali mně.
Nik vstal z gauče a běžel taky ke mně. Zachvíli u mně byly všichni a já byla šťastná,že je mám.

Další den jsem se šla projít.
Kochala jsem se přírodou a dívala jsem se na normální lidi. Šla jsem do parku už se pomalu stmívalo,ale já to nevnímala a šla jsem dál. Otočila jsem se a viděla jsem něco hodně zvláštního...Kluka z psíma ušima a dlouhým psím ocasem.Mel modré triko z krátkým rukávem a černé kalhoty.Jeho vlasy byli bílé stejně tak i ocas a uši. Měl nádherné modré oči. Připomínal spíše vlka,ale i tak šel z něho strach. Nesnáším vlky takže jsem se otočila a šla rychlou chůzí pryč,ale kluk se rozběhl za mnou a to už jsem se vážně vyděsila takže jsem utíkala,stihla jsem se během utíkáni proměnit na polo kočku abych byla rychlejší,ale moc se mi to nepovedlo,protože mně ten pes srazil k zemi. Myslela jsem,že je to můj konec,ale to co následovalo bylo ještě divnější. Ten pes mně olízl.

"Co to sakra děláš?!  A co jsi zač!" Ječela jsem.

"Jmenuji se Max a jsem pes. Strašně moc miluji kočky." Řekl a znovu mi olízl tvář.

"Slez se mně!" Vyjekla jsem.Max se na mně podíval a po chvíli slezl.
Vstala jsem a šla domů. Max šel za mnou.

"Kam jdeš?" Zeptala jsem se naštvaně.

"S tebou jsi malá kočička určitě jsi i slabá musím ti pomoct je mi líto,že jsi sama." Soucitně se na mně podíval.

"Ale,já nejsem sama! Mám dům a rodinu! Nechci,aby si šel se mnou!"Žduchla jsem ho a šla dál,ale nedalo mi to tak jsem se koukla za sebe. Max se smutně koukal mím směrem měl sklopené uši.

"Hele,Maxi...Máš kam jít..?"

"Ne."

"Tak pojď se mnou.."Rozhodla jsem se.
Max začal vrtet ocáskem a šel za mnou.
Cestou jsem zjistila,že je mu 16 let a od narození žije na ulici. Jeho proměna v psa je dokonalá a nemůže se zbavit uší a ohonu. Byla jsem celkem ráda,že jsem ho vzala sebou a čím dál tím víc jsem si ho oblíbila.Psy nemám moc ráda,ale Maxe zbožňuji.

"Lidi! Bude tady s námi bydlet Max!" Ukázal jsem na veselého chlapíka stojícího ve dveřích.
Nik se na něho podíval,jeho pohled říkal,že Maxe už teď nesnáší.

"Bude dneska spát na gauči,ale zítra už bude mít svůj pokoj,že Majlo?" Zaměřila jsem svůj pohled na Majla.

"Eee....Jo.."Majlo se radši odebral do kuchyně kde popíjel pivo.

Pohladila jsem Maxe po hlavě a odešla  si lehnout,protože dneska toho bylo víc než dost..

Dany VS Vexy Where stories live. Discover now