Včera večer se mi zdál sen. Byla jsem v pekle a všude byla krev,byla tam i Vexy a řekla ,,Nik"Z toho snu jsem byla hodně vyděšená.
"Dobré ráno."Pozdravila jsem ostatní.
"Nazdar." Odfrkl si Nik."Děje se něco?"Zeptala jsem se.
"Ne!Nic!"Nik za sebou práskl dveřmi.
On má snad krámy nebo co.
Pomyslela jsem si a šla jsem udělat snídani.
Po snídani jsem se rozhodla najít za Nikem.
"Niku chtěla bych.. " Viděla jsem Nika jak balí Clér.
"Niku?!""Co zas chceš?! Nech mně být! Jsi jak stíhačka!" Křičel Nik.
"Vypadni! A víš co? Možná bychom se měli rozejít!"Nik se otočil a odešel pryč. Clér se pousmála,já jsem se rozbrečela a utíkala do ložnice kde jsem plakala.
"Dany? Děje se něco?" Majlo vešel do ložnice a posadil se vedle mně.
"Jsem v pohodě." Utírala jsem si slzy.
"Ne nejsi v pohodě,řekni mi co se stalo."Majlo se přisunul blíž.
"Jde o Nika...Rozešel se se mnou." Snažila jsem se znovu nebrečet,ale nešlo to.
"Mrzí mně to."Málo mně obejmul a já ho taky. Byla jsem ráda,že ke mně přišel.
"Danyyy pojď si hrát na zahradu!"Křikl Max a vešel do ložnice.
"Dany copak se děje? Nebuď smutná!"Max skočil na postel za námi a obejmul nás.
"Jdeme si házet z míčkem?"Zeptal se Max.
"Tak jo. Jdeš taky Majlo?" Usmála jsem se na něj.
"No já nevím..Tak dobře."Majlo vstal a šel na zahradu,my jsme šli za ním.
Hráli jsme si z míčkem.
"Chytej Maxi!"Majlo hodil míček tak daleko,že zmizel z dohledu.Max se za ním rozběhl,ale pak se už nevrátil.
"Majlo kde je Max s tím míčkem?"Zeptala jsem se z obavami.
"Nevím půjdu ho najít."Majlo se vydal tím samým směrem jako Max a já šla za ním. Hledali jsme dvě hodiny a nic. To už jsem byla vážně vyděšená, protože Max je ,,Vlkopes" a myslím si,že by dokázal najít cestu zpátky kdyby se ztratil.
"Hele,Dany..Myslím,že vidím Maxe."Majlo zněl vystrašeně.
"A kde?"
"Támhle."Majlo ukázal na Maxe,který ležel na zemi s injekční stříkačkou v krku.
"On je mrtvý?!"Vyjekla jsem rozzlobeně a zároveň Smutně.
Majlo došel k Maxovi a zkusil mu tep.
"Ne není vypadá to,že mu někdo něco píchl." Majlo přehodil Maxe přes záda a vydal se domů. Vzala jsem míček, který byl kousek od místa kde ležel Max,ale našla jsem tam kousek trička,které bylo stejně zbarvené jako Nikovo. Sevřel se mi žaludek.
Proč by to Nik dělal?
Pomyslela jsem si.
"Jdeš Dany?"Majlo na mně koukal pár metrů od místa kde jsem stála.
"Jo."Schovala jsem látku do kapsy společně z injekční stříkačkou.
Došli jsme domů celkem brzy na to jaká to byla dálka,Majlo Maxe ošetřil,usadila jsem se na gauč.
"Je v pohodě jen se potřebuje vyspat."Oznámil Majlo a se si vedle mně.
"Ahoj Majlo."Nik pozdravil Majla a posadil se vedle něj.
Já a Majlo jsme si vyměnili pohledy.Nik Majla nesnáší tak proč by si sakra vedle něho sedal tady něco nehraje...