1

3 2 0
                                    

Cześć czy też czasem zastanawialiście Czy warto byłoby mieć jednak mi swój pokój rodzi się skupia uwagę tylko tylko na tobie na nikim innym A jednak czasem warto mieć rodzeństwo chociaż żeby pomogło w trudnych chwilach a jednak powiem wam że ja zawsze się zastanawiałam dlaczego ja mam tyle rodzeństwa jest nas aż 9 rok to jest dość duża liczba ale uważa że jest wesoło na przykład mam pokój z trzema siostrami Rachel Julią i Olą ale jest naprawdę fajnie powiedzmy starszej siostry zawsze pożyczam ci ubranie potem mam aż Pięciu Braci każdy z nich jest na swój sposób wyjątkowy ale czasem wypada mieć jednego brata bo aż pięciu a nawet sześciu z tatą chłopców w rodzinie to troszeczkę za dużo na przykład ją ją najstarszy z braci jest osobą bardzo wysportowaną ale za to bardzo słabo się uczą co robią są ogromne psikusy jednak żyją Zawsze pomoże ci w potrzebie Czego nie można powiedzieć o Kamilu kamień zawsze był sympatyczny do czasu aż zaczął 100% aby ulegać joł joł OBI który ma na niego bardzo bardzo zły wpływ na przykład Kamil zmienił się na osobę Gdyńska tą wredną i złośliwą jednak dalej się super uczącą się zmienia faktu że jego charakter jest paskudny następnie mam jeszcze brata bliźniaka mojej kochanej siostry oni Ethana jest on bardzo bardzo sympatyczną osobą naprawdę super się z nią rozmawia dobrze się uczyć jest ani Pyskaty ani złośliwy potem mam jeszcze dwójkę kolejnego rodzeństwa dwójkę bracie jak się Jak zapewne wiecie bądź możecie się domyśleć to.be Tadek tobie mały niewinny słodkich chłopiec o szczęśliwych rysach twarzy zawsze uśmiechnięty ciekawskie świata próbujący nowych rzeczy będące zawsze ostrożny delikatny miły uczynny i kochany Czego nie można powiedzieć o tadku bardzo Pyskaty i złośliwy dobrze się dogaduję z rodzeństwem jest posłuszne rodzicom ja każde z dzieci ale w szkole zachowuje się niezbyt odpowiednio jest jednym z bardziej nie jest bardziej nie ulubionych dzieci przez nauczycieli i to o to moja kochana rodzinka.

Moja kochana rodzinaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz