Deel 2

70 12 10
                                    

Ik keek in de woonkamer en zag Amir nog steeds met die vieze shirt WHAHAHAHAHAH ik zei het tegen mijn moeder en deed andere kleren voor Amir aan
(Amir)

Ik keek in de woonkamer en zag Amir nog steeds met die vieze shirt WHAHAHAHAHAH ik zei het tegen mijn moeder en deed andere kleren voor Amir aan(Amir)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Kon die foto niet klein maken)
Ik ging samen met Amir naar beneden. Hij wilde heel graag naar buiten dus we gingen. Ik zag me zusje daar buiten Esma (11 jaar)idk wat ze daar deed dus ik liep naar haar toe maar sws nii normaal ik liet der schrikken WHAHAHAHAH je moest der gezicht zien ik en Amir gingen helemaal stuk. Daarna vroeg ik aan haar wrm ben je alleen hier ze zij ik ging mijn boek hier lezen like bruh het boek was nii eens inhaar hand. But ik vroeg als ze mee ging skip buiten
Ik en Esma wilde heel graag naar stad gaan so we brachten Amir naar huis. We pakten de tram en ging naar stad. Oh ja ik heb vergeten me voor te stellen.
Ik heb mooie bruine krullen grif groenen ogen  en een beetje getinte huid.
Verder met het verhaal
Esma had honger dus we gingen naar mac er was niks bijzonders gebeurt tot we voor de bijenkorf kwamen. Ik en Esma zagen mij broer Youssef met een meisje en hij kocht alles voor haar Esma zei sws goldigger JA DUHHH!!!!!. Ik en Esma liep maar hem toe Esma zei je kant toch ook iets voor ons kopen ☺️☺️ waarop hij antwoordde wie ben je. Ik en Esma schrokken ik pikte dat niet en zij je oma met lekker shisha pof pof. Esma ging helemaal stuk. En toen kwam zij hoerige goldigger vriendin AKA sinaasappel want de foundation is gwn oranje. Ze zei kuch kuch wat vallen jullie mijn vriendje lastig waarop Esma reageerde vriendje ooh welke vriendinnetje van Youssef ben je vorige week had hij nog met een ene Sara. WHAHAHA ik ging echt stuk Esma diste haar helemaal uit Esma duwde der en rende snel weg dus ik ook WHAHHAHAAH we gingen helemaal stuk voor dat er een zwarte busje voor ons stopte........

Heeey gurlsss💖
Vandaag weer een deeltje.
Ik denk dat ik een stem goal ga doen soo
5stemgoals

Al die tijd blind?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu