1.Divné Nintendo
V malém městě Dovelynn žije dvanáctiletý kluk jménem Jessi a je velkým fanouškem Pokémonů. Ať už seriálu, komiksů, nebo her. Hrál všechny hry co kdy vyšly a proto často nedělá nic než jen hraje. Jediný koho zná a hraje pokémony je spolužák Danny, ale ten kvůli tomu, že má čtyři sourozence nemůže hrát ty nové hry. Ve škole se mu nedaří, protože pořád hraje a nemá čas na učení. Nedávno si koupil novou hru UltraSun a celý týden nedělal nic jiného než jen hrál. Proto taky nebyl v pondělí připravený na test.
,,Ben...dobře"říkala slečna Merierová těm co dala opravené testy. ,,Sára...dobře, Jessi...zase špatně"řekla a položila rozespalému Jessimu na stůl test kde nebylo nic dobře. ,,To je další co si napsal špatně". ,,Promiňte"řekl rozespale. ,,Zlepším se". ,,To jsi říkal několikrát. Jestli ještě jednou dopadne test takhle tak počítej, že se do další třídy nedostaneš"řekla a šla dál rozdávat. Vedle něho se mu zasmála holka Penny Sterlingová což nebylo nic neobvyklého, ale vadilo mu když slyšel, že se mu posmívá za to, že hraje pokémony. ,,Hej, sklapni!"okřikl jí. ,,Ale je to pravda. Zahazuješ svojí budoucnost - která je mimochodem na nic - kvůli největší blbosti kterou kdy kdo vymyslel"
,,Neni to blbost"
,,Jen si to dál namlouvej"rozesmála se. Dohromady s jeho ospalostí a vztekem si Jessi neuvědomil, že po ní hodil svojí rozbitou propisku která tekla.
Výsledkem toho byla černá skvrna na Pennyiných blonďatých vlasech a její naštvaní rodiče naštvaní na Jessiho a jeho rodiče. Ti doufali, že to vyřeší tím, že pozvou Pennyinu rodinu na večeři. Když v šest večer přišly tak se Jeesiho rodiče snažily usmívat. Za to Pennyiny ani trochu. Černá skvrna v Pennyiných vlasech zmizela, protože si podle Jessiho obarvila vlasy. Jeesiho sice nabádaly, aby se choval slušně a usmíval se, ale jemu to bylo jedno. Před večeří poslaly Jessiho a Penny si hrát do jeho pokoje. ,,Takže kolik těch pitomostí máš?"zeptala se s nejmenším zájmem. ,,Řikalas něco?"zeptal se, protože jí neposlouchal. ,,Já jsem tu na návštěvě a máš mě poslouchat!"zakřičela. ,,To je dobře"odpověděl a pořád jí neposlouchal. Místo toho si vytáhl Nintendo a chtěl dohrát UltraSun. ,,Hej přestaň hrát tu pitomost a poslouchej mě"naléhala. ,,Né díky"řekl. ,,Radši budu hrát hru co říká to stejný do kola než tebe". Když to dořekl tak si všiml, že obrazovka Nintenda začala bíle poblikávat. ,,Máš smůlu. Budeš muset jestli nechceš skončit bez střechy nad hlavou"
,,To Nintendo je snad rozbitý..."ignoroval jí. Zkoušel mačkat různá tlačítka, ale bez výsledku. Penny pořád něco mlela, ale jeho to nezajímalo. Přestala mluvit až když uviděla Nintendo zářit. ,,Tohle dělá normálně?"zeptala se. ,,Pokud se nerozbilo tak ne-"nedořekl Jessi větu, protože Nintendo ozářilo celou místnost a Penny s Jessim najednou nic neviděly.
YOU ARE READING
In-Game
AdventureJessi se se svojí "kamarádkou" Penny dostane do pokémoní hry a zatímco Jessi si to užívá Penny, která považuje pokémony za tu nejhorší věc co kdy kdo vymyslel, se chce odsud co nejrychleji dostat. Což nebude lehké.