Část 2

6 1 0
                                    

2.Svět Pokémonů

,,Vstávej!"lomcovala Penny se spícím Jessim. ,,Co?"řekl rozespale. Když pořádně otevřel oči tak si všiml, že leží v posteli. ,,Co-proč jsem v posteli?"zeptal se. ,,Ptáš se proč jsi v posteli, spíš se kde to jsme"řekla a teprve potom se Jessi rozhlédl po pokoji který mu z nějakého důvodu přišel povědomí. Vstal z postele a začal se rozhlížet. Potom si všiml zapnuté televize a s Penny se šel na ní podívat.

"Pokémoni jsou na tvojí straně, vždycky. Doufám, že pochopíš důležitost těchto slov.". To byly slova zanechaná profesorem Rowanem který se vrátil do Sinnoha z Kanta"řekla reportérka v televizi.

,,Hej to už jsem někde četl"řekl Jessi.

,,To uzavírá náš speciální program, "Pojďme se zeptat profesora Rowana!"pokračovala. ,,Vám přináší Jublifeská Televize na Nationwide Net. Uvidíme se příští týden, v samí čas, na samém programu!". Když pořad skončil tak se ze zdola ozvalo vrzání schodu a když se pohnuly směrem ke schodům tak do pokoje vtrhl kluk s blonďatými vlasy, oranžovo-bílím tričkem a zelenou šálou. Jessi ho ihned poznal. Byla to postava, spíš rival, ve hrách Pokémon Diamant, Pearl a Platinum, Barry. ,,Tady jsi!"řekl. Jessi nedokázal říct ani slovo. Viděl postavu ze hry přímo před sebou. Penny byla na tom stejně akorát nevěděla kdo to je. ,,Hej, Jessi"přispěchal k němu. ,,Viděl si televizi?". ,,Ehh...jo"vypravil ze sebe. ,,Profesor Rowan je opravdu důležitý muž který studuje pokémony, že?"zarazil se, protože si všiml Penny. ,,Em, kdo to je?"zeptal se. ,,To je Penny"odpověděl a Penny mu zamávala. ,,Kamarádka"trvalo mu dlouho než to dokázal vyslovit. ,,Eh, ahoj"pozdravil Barry. ,,Ale"začal. ,,To znamená, že musí mít hodně a hodně pokémonů. Takže když se ho zeptáme, tak se vsadím, že nám nějaké pokémony dá. A určitě i tady Penny"ta se usmála a kývla hlavou. Budu čekat venku. Ok, Jessi?"

,,Jasně"

,,A jestli přijdeš pozdě tak ti dám pokutu deset milionu"řekl a vyběhl z pokoje. Chvilky bylo ticho než Penny zakřičela: ,,Co to sakra bylo?! A jak to,že víš kdo to je?". ,,My jsme ve hře!"zvolal. ,,Co?"nechápala. ,,Tohle je přesně začátek Pokemon Platinum,Diamond a Pearl"vysvětloval. ,,A tohle byl náš kamarád a rival Barry". ,,Tím chceš říct že jsme uvízly v tý nejtrapnější hře na světě?"zeptala se a dřív než stačil Jessi protestovat tak pokračovala. ,,A ještě důležitější otázka je jak jsme se sem dostaly?". ,,To nevím, ale je super, že jsme ve hře. Vždycky jsem si to přál". Penny jen zakroutila očima a zavrtěla hlavou. ,,A jak se dostaneme domu to víš?"zeptala se. ,,No všechno důležitý se většinou dozvíme až na konci"řekl. ,,To jako, že budeme muset projít celou hru?"

,,Pravděpodobně ano"

,,A jak dlouho ti to trvalo dodělat?"

,,Tak týden, ale ta postava ve hře nemusela jíst, spát a nikdy se nevyčerpala a navíc ty města měli od sebe vzdálenost tak na deset minut. Ve skutečnosti to bude asi hodně"

,,NO TO SI DĚLÁŠ-"nedokončila větu, protože jí Jessi zacpal pusu. ,,Tiše"řekl. ,,Pokud si dobře pamatuju tak máme dole mámu Johannu". ,,To jako, že budu muset chodit?!"sundala mu ruku z pusi.

,,Ty se snad plazíš?"

,,Ne, ale nikdy tak moc nechodila. Na to mám řidiče"

,,No, aspoň poznáš jak žijou normální lidi"řekl a sešel po schodech dolů a Penny za ním.

Když sešly dolů tak si jich všimla žena se zástěrou a krátkými modrými vlasy a šla k nim. ,,Jessi!"zvolala. ,,Kdo pak je tohle?"zeptala se. ,,To je Penny"odpověděl. ,,Ráda tě poznávám Penny"pozdravila. ,,Barry zrovna odešel"řekla. ,,Nevím proč, ale bylo jisté, že měl na spěch". ,,Jo to jsme si všimly taky"řekla Penny. ,,Tak radši jděte ať ho neztratíte"řekla a vrátila se zpátky k televizi. Když se vydaly ke dveřím tak na prahu na ně zavolala matka: ,,Jo a Jessi. Nechoď do vysoké trávy. Pokémoni by na tebe mohly zaútočit. Bylo by v pořádku kdyby jsi měl svoje vlastní pokémoni, ale jelikož nemáš tak....opatruj se, zlato a ty taky Penny". ,,Jak se tohle město jmenuje?"zeptala se Penny když vyšly z domu. ,,Twinleaf"odpověděl a divil se jak je to město velké oproti hře. ,,Co teď?"zeptala se. ,,Měli by jsme zajít k Barrymu domů"odpověděl. Chvíly bloudily, protože přece jenom to město bylo jiné, ale po chvíli ho našly. Když chtěli vejít dovnitř tak se dveře rozletěli a Jessi se srazil z Barrym. ,,Co to bylo?!"řekl. ,,Oh, hej Jessi jdu za profesorem Rowanem. Ty i Penny by jste měli jít taky a to rychle!"řekl a rozeběhl se pryč. Po vteřině se zastavil a hned se vrátil zpátky. ,,Oh, na něco jsem zapomněl"řekl a vrátil se do domu. Jessi ještě pořád seděl na zemi a držel se za hlavu. ,,To je takový pořád?"zeptala se Penny. ,,Myslim, že jo, ale nejsem si jistej"odpověděl zmateně. ,,A co máme dělat teď?"zeptala se. ,,Nechtěla bys na to přijít sama a ne se mě pořád na všechno ptát?"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 22, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

In-GameWhere stories live. Discover now