-ჰარი,როგორ შეგიძლია ყოველთვის მოუმზადებელი მოხვიდე კოლეჯში!
ჯანდაბა,როგორ შეუძლიათ მასწავლებლებს ამდენი ლაპარაკი.
-არვიცი ალბათ ესეც ერთგვარი ნიჭია)
-ისედაც მეორე სემესტრიდან მოხვედი კოლეჯში.მადლობელი უნდა იყო რომ მიგიღეთ.შენ კი ამ ერთ კვირაში არაფერი გაგიკეთებია.
ახლავე ახვალ ინფორმატიკის კაბინეტში და დაასრულებ შენს დავალებას!-როგორც მიბრძანებთ
-ახლავე!
შენ კიდევ აქ ხარ?-კარგი ჩანთას ავიღებ
-და კიდევ მოიშორე სახიდან ეგ შენი ირონიული ღიმილი!
-კარგი
სხვა გზა არ მქონდა,ჩანთა ავიღე და ინფორმატიკის კაბინეტისკენ გავემართე.კომპიუტერი ჩავრთე თუ არა პორნო საიტი ჩაირთო.ბევრი დრო არ დამჭირდა იმის გასაანალიზებლად,რომ ეს გეი პორნო იყო,როგორც ჩანს ჩემამდე ვიღაცა უყურებდა.მაუსი საიტის გამოსართმელად ავამოძრავე,მაგრამ ჯანდაბა უკვე წუთია ვუყურებ.მე არასოდეს არ მიყურებია გეი პორნოსთვის ამიტომაც დამაინტერესა.
ვერცკი შევამჩნიე,როგორ შემოვიდა ოთახში ვიღაც და ყურება განვაგრძე.ჯანდაბა ეს ცოტა არ იყოს აღმაგზნებელიც კი იყო.-საინტერესოა?
მოულოდნელად გამომაფხიზლა ხმამ.მხოლოდ ახლა გავაანალიზე,რომ ოთახში მარტო აღარ ვიყავი.
შავგრემანი ბიჭი კედელზე იყო მიყუდებული და ეშმაკური ღიმილით მათვალიერებდა.-რრა?
რას გულისხმობ?-ისე უყურებ გეი პორნოს მგონი გაინტერესებს
ხელები გადააჯვარედინა და ჩემსკენ გამოემართა.
-ასეა?
-მმე,რომ ჩავრთე უკვე ჩართული იყო
-რათქმაუნდა რომ ჩართე,ჩართული
იქნებოდა-ჯანდაბა მე იმას ვამბობ,რომ კომპიუტერი,რომ ჩავრთე ეს საიტიც თვითონვე ჩაირთო.
-და შენც არ გამორთე)
-გამორთვას ვაპირებდი ახლა
-მაგრამ საინტერესოდ გეჩვენა და გადაწყვიტე გეყურებინა?)
-არა მე გეი არ ვარ
-კარგი,მაგრამ დაგაინტერესა
-თუ გეი არ ვარ ავტომატურად არც გეი პორნო მაინტერესებს.
-კარგი მჯერა .ნუ ნერვიულობ
-არა სულაც არ ვნერვიულობ.
-ხო გეტყობა.მე ზეინი ვარ
ზეინმა ხელი ჩემსკენ მოწია და ხმადაბლა ჩაიცინა
-მე ჰარი ვარ და ნუ იცინი
-სასიამოვნოა და აღარ ვიცინი).
იმედია მოგეწონებათ ჩემი ახალი მოთხრობა.იაქტიურეთ დაავოუთეთ და დამაფოლოვეთ.კარგი დაავოუთეთ მაინც).