_4_

1.5K 73 11
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ეს ორი სრულყოფილება ერთად მართლაც საოცრება იქნებოდნე

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ეს ორი სრულყოფილება ერთად მართლაც საოცრება იქნებოდნე.ისინი ჩემთვის ყოველთვის მსოფლიოს ყველაზე სრულყოფილ და უნაკლო წყვილად დარჩებიან.
-------------------------------------------------------------
ბევრი დამეთანხმებით,რომ ცხოვრება ხანდახან ზედმეტად უაზროა...კარგი ...ცხოვრება ხშირად უაზროა.ზოგს არც არაფერი აქვს ბედნიერებისთვის.სულ პრობლემებს ებრძვის და დეპრესიულია...ზოგს კი ყველაფერი აქვს და ალბათ იკითხავთ რატომ არის მათთვის ცხოვრება უაზრო? იმიტომ რომ  მოჰბეზრდა ეს ყველაფერი,ეს ერთფეროვნება ...ხო დასახელებული მეორე კატეგორია მე ვარ.ირგვლივ ქალები მახვევიან მაგრამ მე მომბეზრდა ეს ყველაფერი და ამიტომაც მთელი 15 წუათია ვუყურებ ზეინს რომელიც კალამს ასე ვთქვათ აუპატიურებს.ვუყურებ და უბრალოდ მსიამოვნებს მისი ყურება.არა ეს ყველაფერი მხოლოდ "კალამთან" არარის კავშირში )) .საქმე ზეინშია.ქალებს ამდენ ხანს არც კი ვუყურებ ხოლმე.უბრალოდ ვიცნობ,ვჟიმაობ და ვივიწყებ,მაგრამ ეს ახალი გრძნობა ზეინის მიმართ ისეთი აღმაგზნებელია,რომ არამგონია ადვილად დამავიწყდეს.თან მისი ჩემდამი დამოკიდებულება...ის რომ უნდა დამეუფლოს..განახვავებულ სიამოვნებას მანიჭებს.
     ავიღე ფურცელი და ზეინისთვის წერილის წერა დავიწყე.მოკლედ:
   "ზეინი ახლავე თუ არ შეწყვეტ კალმის ნძრევას მთელი კოლეჯი გაიგებს რამხელა პენისი მაქვს"
დავწერე და ვესროლე.კითხვის დროს სიცილს ძლივს იკავებდა თან ლოყაზე პატარა ჩაღრმავება უჩნდებოდა.მალევე დაწერა და მესროლა პასუხი.
   "ანუ გინდა რომ აქვე ყველას წინაშე გამჟიმო? საინტერესოა))
უარს არ ვიტყოდი;)"
  ამ სიტყვების მერე უფრო აღგზნებულმა გავხედე ზეინს,მან კი კალამზე ხელის ზევით ქვევით გასმა დაიწყო და ბოლოს პირში ჩაიდო.ჯანდაბა უკვე ცუდად ვიყავი.ისევ შევბრუნდი და წერილი დავწერე:
    " იდიოტო აღვიგზენი და ეს საკმაოდ შესამჩნევია,შარვალი ვეღარ მალავს..ყველა ნახავსო ამას ვგულისხმობდი"
ფურცელი ვესროლე რეაქციას დავაკვრიდი.ზეინი მოიღუშა და წარბშეკრული ჩემსკენ შემობრუნდა.ერთწუთიანი ყურების შემდეგ თავი მარჯვნივ და მარცხნივ გააქნია და ხმადაბლა" ამის უფლებას არ მოგცემ" მითხრა.
თავიდან ვერ გავაანალიზე რას გულისხმობდა.ზეინმა შავი პერანგის შეხსნა დაიწყო.მე კი როგორც იტყვიან ხოლმე "ოთხი თვალით" ვუყურებდი.
 
-ჰაროლდ თუ არ გინახავს როგორ იხსნიან ხოლმე პერანგს როდესაც სცხელათ ზეინი შენთვის შესვენებაზეც გაიხდის.

გამომაფხიზლა რათქმაუნდა ჩემი აუტანელი მოხუცი მათემატიკის მასწავლებლის ხმამ.

ზეინი:უბრალოდ ეს პერანგი მისია და მინდოდა დამებრუნებინა.

-შემდეგში შესვენებაზე თუ გაცვლით ტანსაცმლებს გამიხარდება.
გოგონებს ყურადღებას უწეწავ.
 
განაგრძო მასწავლებელმა უხეშად.ისე რომ გოგოები მისკენ მიბრუნებულიყვნენ,რომლებიც ზეინს უყურებდნენ.ზეინმა კი ამასობაში პერანგი გაიხადა და გამომიწოდა,თან ხმადაბლა ეშმაკური ღიმილით მომიგო:

-ის ამბობს გოგოეებს? მარტო გოგოებს?)

-რაში მჭირდება ეს პერანგი?

-ხო.არამარტო გოგოებს.ვიღაცამ იეჭვიანა კიდეც.

-მოკეტე და მითხარი რატომ გაიხადე პერანგი?

-წელზე შემოიხვიე მკლავებით.ვერ მიხვდიი? დაფარავს იდიოტო.

პერანგი გამოვართვი და წეზე შემოვიხვიე. ჩემს შავ მაისურს და შარვალსაც უხდებოდა.

-აღფრთოვანებული ვარ შენი კრეატიული იდეით;)

-შენ არ იცი ჯერ რამდენი იდეა მაქვს განსახორციელებელი.

-რასთან დაკავშირებით?

-შენთან დაკავშირებით;)

ჰაიით.ბოდიშით ვმუშაობ სახლში საშინლად დაღლილი მოვდივარ და ვეღარ ვწერ ხოლმე.მაგრამ გპირდებით ავანაზღაურებ.გთხოვთ დაავოუთეთ.გპირდებით დაუგვიანებლად ხვალვე ავტვირთავ ახალ თავს:*

Bad(small Story)Where stories live. Discover now