Caprele negre de pe Wattpad

1.1K 51 6
                                    

                Moartea nare chip

Okey,deci din titlu vă dați seama că e de tot rahatul această ,,poveste'',așa că, hai să începem:

Multi dintre oameni cred ca moartea are chip dar ea nare pentru că a fugit din cauza ta și a titlului tău pentru ca defapt este slenderman.

Dupa cum stiti videoclipurile de pe youtube cu el dar ele nu ne spun despre istoria lui și tu nu ai nici o logică în ce spui tu acolo.

De,mult de când Doamne iartă-mă se pune virgula după de?Tu chiar trebuie să faci cunoștință cu doamna română,că ești foarte prost băiete era un om foarte inalt si foarte slab avea 3 metri de păr pubian inaltime el mereu mergea linistit pe strada, dansa twerking nud , facea glume despre cât de prost esti,toti mereu radeau de fata ta langa el.Dar intr-o zi el mergea lafel la fel stiam ca are spatiu între la și fel  dar na,tu vorbeși limba prostiei și nu ai auzit de space pe strada ,dar la iar nu ai auzit de space calcat masina si de atunci el il tot cauta pe niespravitul de tine care a indraznit sa-l calce pe moacă si daca nu-l gaseste in 1000 de ani va distruge lumea proștilor si nu conteaza virgula unde a dispărut?La tine-n cur? fantoma sau om viu doar sal cunoasca pe domnul cratimă si prinda dar cand sa dus la domnul cratimă i-a futut un șut în coaie și e blestemat să scrie fără el timp de o eternitate.

Cam atât și cu povestea asta,...dacă se poate spune poveste,și sper că nu ați irosit aceste minim 2 minute ca să vedeți această capră neagră.

Caprele negre de pe Wattpad /PAUZA INDELUNGATA/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum