O viata perfecta ♥ ♥-AnaMaria491429

319 37 6
                                    

     Am gasit o alta caprita urâtzikă in actiune.Deci,sa incepem:

Buna!Saru'mana tanti!Eu sunt Alina Pizdilina , am 18 cai frumoși si da fratele meu este Marean DistrugaThorul Bogdan Medvedi din trupa Mini- Maxim.Noi nu ne intelegem.Nu mai spune!Credeam ca sunteti cei mai buni precini/parteneri de sex.

-Alina Pizdilina trezeste-te o sa intarzii la ora pe centura! Imi spune mama cu o voce de curva.

-Haide fa degetica!

Eu ma trezisem m-am dus in pizda lu' mamy sa imi fac rutina si sa ma imbrac.Mi-am luat vibratorul roz cu pufulici , si castile cu model de zimbru' si ghiozdanul scafarliu.Mi-am pus putorile dupa cap si am pornit cu turboreactie din cur spre centura si castile mi le-am bagat in gaura nasului,da eu ascult muzica cu nasu'  ascultand ,,Lenjerii Criminale" coborat jos-Nuu!Credeam ca cobori in sus! pe scari cantand melodia.

,,Ale tale ale tale,lenjerii criminalee,,

-Si mai ziceai de mine ca sunt nebun!zice Bogdan care era la masa cu baietii + Adrian Fofofolofovici si Lidia Papuc.

-Pai tu chiar esti.spun eu ducandu-se spre pula sa imi iau ceva de baut si in spatele meu era Alexander Pizdercu ,dau sa ma intorc si ma lovesc de el.

-Fii mai atent!

-Eu sau tu?

Eu incerc sa il ignor sugand repede si plec spre liceu.

-Hai mama ca eu trebuie sa plec la spitalul 9/de nebuni.

-Pa!

Am ajuns la spitalul 9/de nebuni si m-am intalnit cu prietenele curve cele mai bune:Alice din tara Minunilori,Ella si cei 7 mafioti si Alexia si parul pubian incalcit.

-Hei jajicilor!

-Hei!Spun ele la unison.

-Hai sa mergem la ora de sex ca dupa intarziem.

-Ok.Hai!spune Ella si cei 7 mafioti.

-Dar ce avem prima ora ?spune Alice din tara Minunilor curioasa -curiosii mor repede draga.

-Sex.spune je.

  

     Cam atat si cu caprutza asta.AMIN!Daca vreti sa faceti stop cardiac,o puteti lua din lista mea de lecturi ,,Caprele mele de pe Wattpad".

Adios dragi pinguini!

xx S

Caprele negre de pe Wattpad /PAUZA INDELUNGATA/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum