Capitol...special?

283 32 31
                                    

Bună seara Doamnelor și Domnilor.Anne(-Amphetamine-) nu e aici, dar stați liniștiți, nu e moartă. *bate în lemn de trei ori* Ce? Cred în superstiții.

Gata, ne abatem de la subiect. Eu sunt Delia (Covrigel) și am acordul autoarei să vin aici și să vă plictisesc. Scuzați dacă sunt greșeli, dar sunt mai amețită ca un rinocer pe patine.

Fiind un capitol special aș vrea să fie și mai lung, deci pregătiți-vă!

My life is you ^.^ - Din titlu putem observa că autoarea este o specie de urangutan cu febra emoticoanelor. //Luke Hemmings Drace! Luke, dragă, îmi este milă de tine.

Ce te faci atunci cand viata ta se schimba, si (Ce prăjitura cu nuci a bunicii caută virgula aia acolo?) devine viata pe care ti.o doreai??Esunt Katerina("Eești" proastă)dar prieteni imi spun Katy Perry si m.am mutat in L.A (De ce nimeni nu se mută în China?) alaturi de cea mai buna prietena Denisa (Văd ca nu îți prea place de Doamna Virgulă) .............(Parcă o aud mâine la știri pe Andreea Esca că spune despre un urangutan care a violat o tastă. Cu toate astea, văd ca ai o pasiune pentru Domnul Punct, altfel nu îmi explic violurile)..........un concert.........un baiat..........si viata capata alt sens. (Aveți noroc, știu că există minori pe Wattpad, că de nu îi spuneam eu ceva să ma țină minte toată viața)

Concertul........(Dacă nu termini cu punctele astea, îl pun pe Văru' să-ți tragă o vizită)

-HEI!!! (Neața. Ce? Mama m-a învățat să salut.) Somnoroaso trezeste.te! (Urangutanul nostru mutant are ceva și cu Doamna Liniuță. Mama m-a învățat să îmi păstrez calmul...deci, o spun cât de frumos pot...arzi în iad!) vocea celei mai bune prietene rasuna in toata casa (Te pomeni că are gura megafon)

-OK, ma trezesc! tip eu somnoroasa la ea (Astă mă bagă în ceață)

-Acuma! daca nu te ridinici din pat acuma iti torn o galeata cu apa in cap!! (Da, deci, fata, dacă nu îți "ridinci" poponeața îți f*t o găleată.)

- Bine ma trezesc! Ce.i cu toata galagia asta? Unde arde? (Deci, am chibrite și benzină. Unde stai?)

-Stii ca mi.ai spus tu ca ti.ai dorii (O piatră în cap?) foarte mult sa mergi la concertul 5sos.........( Iar punctele, jur ca o să mor!) pai eu am vorbit cu unchiul Paul ( unchiul ei este un manager cunoscut din L.A) -Puteam să trăiesc și fără informația asta. si am facut rost de 2 bilete la concert. (Vai, nu pot să cred!)

-Nu te cred!!! (Nici eu nu am crezut că există o asemenea specie de idioată ca tine, dar uite ca am găsit.) O sa ii vedem pe Luke, Calum, Michael si Ashton! O sa fie cea mai tare zi!! La ce ora e concertul??? (Ooo, ai o pasiune pentru Domnul Semn de exclamare și Domnul Semn de întrebare.)

-La 6PM...... (R.I.P Blue)

Tragand cu (pistolul) coada ochiului spre ceasul din camera am observat ca e 12:45 deci nu mai avem mult timp sa ne pregatim (Scumpete, ai ore bune la dispoziție), imediat am sarit din pat si am inceput sa ne gandim cu ce sa ne imbracam..........(Să o oprească cineva, vă implor!) Mergem jos in bucatarie si ne pregatim un mic dejun delicios....(Vă rog să o aplaudați, era pe aproape.) adica CLATITE!!! (Dacă nu îmi spuneai tu, credeam că mănânci melci) Dupa ce am mancat m-am dus sa imi fac degețica (Nu mă puteam abține) un dus, pentru concert m-am imbracut ("Imbracut"? Verb nou.) cu o pereche de blugi taiati, un maieu alb cu un craniu pe spate si desigur nelipitele botine. (Am eu lipici! Te ajut să le lipești...ah, am uitat. Ele sunt "nelipitele" botine. Trebuie să îți iei papuci noi.), Denisa si-a luat o pereche de blugi scurti si un tricou alb cu o inima paetata (Aw, și eu purtam tricouri la fel când aveam 5 ani) si si.a incaltat cu conversii ei rosii (Bag pătrunjelul. Voi, urangutanii mutanți, nu știți că în lume nu exista doar converși?) .................(Nu mai am ce comenta, fata îi nebună) eram atat de emotionata, tot drumul spre concert am cantat si am ras o maimuță la puță (Știți ca nu mă pot abține)

Deci asta pe drum o râs și la concert o plâns sau ce morcovul meu?

Mă rog, la sfârșit cere păreri și voturi și comentarii(dar merită doar un șut în fund).

Mda, la concert Luke nu își mai ia privirea de la ea (poate îi urâtă, cine știe), apoi merg la Mall să se uite la un film și îi întâlnesc din nou pe băieți. Nu am citit tot (mami mi-a zis că nu mă mai duce înca o dată la oftalmolog). Și eu care speram să nu mai port ochelari, până am citit asta.

Oh, am uitat să spun că la Mall tuta aia pe care nu știu cum o cheama (personajul principal) se împiedica (poi dacă avea botinele nelipite) și Luke (de care îmi este milă) o prinde.

Așa, cum eu nu sunt Anne(xSadicGirlx) nu pot să fiu la fel de amuzantă ca ea, deci scuze dacă va-ți plictisit când ați citit.

Cum am mai spus, am acordul autoarei. Am vrut să am onoarea de a critica primul viol literar cu 5SOS.

Și ăsta e momentul când eu o să vă spun chestii adevărate și plictisitoare.

Deci, cei care sunt de mai mult timp pe Wattpad știu că acesta nu o să fie ultimul viol literar. Doar pentru că ne amuzăm și facem mișto de aceste persoane care scriu cărți stupide, asta nu înseamna că trebuie să recunoaștem ca și noi am făcut o asemenea "operă". Dacă are cineva curajul să recunoască asta, are tot respectul nostru. Eu am făcut asta, nu sunt mândră, dar am scris și eu așa ceva. Știți cum se spune, din greșeli învățăm. Gata, devin profundă.

Știu ca majoritatea nu o să recunoască, dar să sărim peste asta.

Probabil o să vă mai întâlniți cu mine( având în vedere faptul ca o mai ajut pe Anne uneori).Speram că o să fie mai greu să o conving să mă lase pe contul ei (pregătisem și ciocolată).

Eh, sper ca nu v-am plictisit.

Key bye

-Blue

Caprele negre de pe Wattpad /PAUZA INDELUNGATA/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum