Cam Kalpli Alfa

24 0 0
                                    

Hillary Kmiberly adında aynı Anna'ya benzeyen birinin fişini çekip, herkese onu imha ettiği söyledim. Buz Mavisini bulmuştu bebek. Uyan artık Anna ve sor hesaplarını.

************************************************

Anne beni yok edecekti ama onu arıyorduk.

Camdan kristal bir kalbin ortasında oturmuş bize bakıyordu. Ama ölüydü.

Boş bakışlarını anlarım onun..

Bu kadar güzel olupta nasıl öldüğünü bana anlatacaktı.

Kırdık camları aldık onu, ısıttık onu,

Buz gibiydi.

-Anne sana bir kez anlatacağım sınra yok olacağım beni iyi dinle.

-Ne?

-Sen şizofren falan değilsin. Hiç olmadın. Division ve Combination yoktu anne. Heavensbee vardı. Cennetten düşürüldünüz. Ve bunu dünyadakiler öğrendiler. Seni alıp büyüttüler ve bir insan olmana izin verdiler. Hayalet, bir kurt adamdı. Ama baskerville köpeği olduğu için buz Mavisi bu görevi üstlendi. İkinizi ayırdılar. Ama Buz Mavisi sende yaşamanın bir yolunu buldu. Bedeni bu hastane morgunda. Onu bul ve intikam al. Sana yalan söylediler anne.

Buz Mavisi bana seslendi;

-Dur, bebek-- gökyüzü ya da her neyse.. kapım hiç kilitli olmamıştı. sana ağır geldiği için açamamıştın. ama onu kendi gücünle açabildin. odaklanarak. seni seviyorum.

Sonra yok oldum.

*****

Gözlerimi açtığımda doktorum bana sarıldı ve psikıyatırımın melekleri yok etmek için akıllarına bu fikri soktuklarını anlattı.

-Sana şizofrensin diye baskı yaptılar. Buz Mavisi ikinizi yeniden ayıramasınlar diye tekrar sende yaşamaya başladı. Asla şizofren olmadın Anabell. Babanı öldürdün çünkü sana en büyük zararı o verdi. Caitlin ve Buz Mavisi alter egoların değiller. Örgütün başı sensin diye sana saklanan korkuş melekler onlar. Bütün melekleri bul ve, insanlığa bunları ödet.

Anabell 2. Kitap Cam Kalpli AlfaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin