İntikam (Final)

16 0 0
                                    

Cesetler her yerdeydi, kafası kopmuş doktorlar, eski psikıyatır, can çırpınan hayatta kalan tek beden öldürmeye kıyamadığı fişini çekemediği genç doktor...

Anabell ölüm meleği olmanın verdiği yetkiyle ona acı çektiren herkesi öldürmüştü.

Meleklere birer beden bulmuştu ve Heavensbee eski gücünü toparlamıştı.

Cennete bir geçit açmışlardı ve çoğu melek cennete geri dönmüştü.

Belki Anabell için harika bir duygudur ama annedeki duygular ben de yok.

Kurtadamlar olarak adlandırılacak Baskerville köpekleri arada bir sahip oldukları insanın ayın çekim gücünden dolayı asabi hale gelmelerini bekleyecek ve onları ele geçireceklerdi.

Baskerville'ler cehenneme geri dönmediler ve dünyada kaldılar.

Meleklerin çoğu cennetteydi ama tamamı değil.

Anabell dünyada çok iz taşıdığı için geçit onu almadı ve Buz Mavisiyle beraber kaldılar.

Hayalet Çocuk sizin deyişinizle şeytan. Cehennemin kralı olmasına rağmen Anabell ve Buz Mavisini bırakmadı. 

Öldürecek insan, öldürtecek mürit, taze et ve taze kan için çoğu iblis dünyayı terk etmedi.

Cennete dönen melekler yeni ölüm meleği için oylama yaptılar ama hiçbir adayda Anabell'in özü olmadığı için tek Ölüm Meleklerini kaybetiklerini zor d olsa kabullendiler.

Cebrail, yani Theodore uzun bir aradan sonra iş buldu. Yeni ölüm meleği oldu.

Mikail, Micheal cenneti bütün doğal yıkımlardan uzak tutamadığı için yetersiz bulundu. 

İsrafil, cennet için kıyamet şeysini üflemeye hazırlandı. Artık melekler bir daha geri dönemeyeceklerdi. Cennetin sonu dünyadan önce gelecekti..................

Anabell 2. Kitap Cam Kalpli AlfaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin