Aprind o tigara si ma uit pe geam. Niciodata nu stau sa apreciez frumusetea acestui oras, acestui pamant. Gandurile mele adanci au iesit de abia acum, se pare, chiar am nervi si nu stiu cum sa ii descarc.
Telefonul imi suna, si fara sa ezit, raspund:
- Alo? Intreb plictisit, urmand sa trag din tigara.
- Alo, Vlad, ce faci, esti acasa?
- Da. Ii raspund.
- Fi atent, am vorbit cu Pepe si cu George si cred ca tocmai ce au facut rost de iarba aia.
- De la cine? Continui sa intreb, de aceasta data interesat.
- Il stii pe Raul? Normal ca il stii, e mai mare cu un an dar se intelege bine cu noi. Oricum, cunoaste pe cineva. La dracu, coaie, era mai usor daca fostul nostru dealer nu se muta din oras.
- Ho ma, Alex...o zici de parca avem nevoie prea des de iarba, doar voiam sa imi petrec si eu weekendul mai relaxat, atat...saptamana asta de scoala mi-a cazut prea grav in cap.
- Te cred. Da ma, stai calm, ne vedem cu Raul la trei, ne duce la prietenul ala al lui, vrei sa te alaturi?
- Decat sa stau in casa pana sa veniti la mine cu marfa, mai bine merg cu voi.
- Ok, hai, pregateste-te ca e doua.
- Sigur.
- Ah, inainte sa inchizi...il luam si pe Edi?
- Edi de la noi din clasa, nu?
- Da.
- Evident, poate sa vina.
- Ok. Ca i-a zis Mugur ce vrem sa facem azi si s-a suparat, a zis ca nu il luam si pe el.
- Nu e vina noastra ca data trecuta aproape mi-a demolat casa...copilul asta dintr-o gura de alcool moare, sa ii dam si iarba acum?
- Lasa-l ma ca e de treaba. Si e si caterinca cand e beat sau prajit. Plus ca de fiecare data cand facem o zi de genul, venim cu videoclipuri noi cu el.
- Asa e. Spun razand. Hai, ne vedem la trei, la mine in fata, da?
- Da. Apoi mergem la Raul.
- Ok, bafta!
- Bafta!
----------------------
Aud batai in usa si sunt deja sigura ca este el. Alerg fericita sa deschid usa cat mai repede, si cand sa ii sar in brate, realizez ca este doar bărbatul cu apometrele:
- Andreea, am venit...
- Sa-mi verifici apometrele, stiu, alt motiv nu aveai sa vi aici.
- Ok, pai da-te sa le verific.
Grasanul care mai si miroase pe de alta parte isi face loc pe langa mine si merge la baie.
Pe bune? Macar daca si-ar trage dracu pantalonii aia mai bine, nu am nevoie sa ii vad noada curului.
Eu speram sa fie prietenul meu, nu l-am vazut de atata timp...si in schimb, e bolovanul asta cu apometrele lui.
- Gata. Spune apoi da sa plece, nu inainte de a-l observa cum se scarpina la fund.
Animal nespalat ce e...
------------------
- Ce faci, coaie? Ma intreba Alex si da mana cu mine.
- Bine. Uite nu mai am rabdare, am nevoie de iarba aia mai repede.
- Hai, Edi, George si Pepe ne asteapta, cica deja s-au intalnit cu Raul.
CITEȘTI
Alert!
General FictionAlerta! Lumea este contaminata, totul se petrece asa de repede, oamenii mor, rasa umana are sa se imputineze! Toata lumea dă se se axeze pe tarile mari, dar daca v-as spune ca si in Romania, se pot intampla multe lucruri? Asa de mica si neimportant...