Hasičák + Tivil? Nikdy!

117 11 4
                                    

Víte co se stane, když necháte bez dozoru bandu štěňat? Vyjedí vám ledničku, zničí celí dům, stanou se tajnými agenty co hledají kočky a spoustu dalšího... Nic z toho však nemělo na potomky hlídačů. Ti zatím zničili... Víte co? Podívejte se sami...

Běžela jsem rychle za tou bandou a pomalu zpomalovala. Zrovna když jsem přicházela, Mark byl u pojistek s Tiffany, Vinnie si hrála s nožem, Mikey se jí ho snažil vzít a Jerry visel na oponě.
„Dej mi ten nůž!" opakoval dokola Schmith.
„Nech si zdát Mikelangelo! Tivil je můj!" fialovláska se majetnicky podívala na nůž.
„Tivil?" podivil se chlapec.
„Musí se nějak přece jmenovat ne? Idiot jako ty by to nepochopil!"
*KŘACH*
Všichni se naráz otočili za zvukem. Jerry strhnul oponu a svím pádem zničil pódio nad kterým visel. Marek prudkým trhnutím omilem vyrval několik drátů z krabičky na zdi.
„O-ou..." stačil jen říct než vyndal ruce a pojistky vzplály. Tiffany běžela pro hasičák, který se jí okamžitě zapnul... Avšak z ní bude leda zahradník nebo hacker. Pod pěnou byly nejen pojistky, ale i Mark a celá cesta kterou s hasičákem šla. Navíc se jí ten hasičák nedařil vypnout. Vinnie do něj zabodla nůž, tím to nějak zastavila a všichni si oddechli. Avšak ten hasičák se nějak moc natlakoval, nůž z něj vylétl a červený válec letěl pryč. Přesněji do kuchyně kde poté vybouchnul. Nakonec se Mark s Tiffany dali na uklízení kuchyně, zatím co Vinnie sundávala ze stropu Tivila a Miky Jerryho, který se Tivila držel. *Je vidět, po kom jsou.*

Po uklizení všeho nepořádku, při kterém kupodivu se neobjevil ani jediný animatronick... asi se báli co by jim zase ta děcka provedla, se Mark vrátil k pojistkám. *Proč to tu opravovali v šeru? Někdy je fakt nechápu.* Markovi se z rukou začaly spouštět jiskřičky. Vinnie obdivně hvízdla. ,,I když tě znám tolik let, pořád nechápu jak z telefonní budky a člověka mohla vzniknout oživlá nabíječka." Mark radši mlčel a jen doufal, že fialovláska si nechá své řečičky o tom, jak mu spolužáci, když usne v hodině, dávají do uší a nosu, někdy i pusy, své kabely od nabíječek, aby jim nabil telefony. Jednou mu je i holky zamotaly do vlasů a on měl potom nakroucené vlasy, takže si kapuci nesundával z hlavy a dostal za to poznámku, stejně si jí nesundal. Pojistky se po chvíly zapnuly a světla se rozsvítila. Na tu příležitost už tu ovšem čekali Toyové, ovšem, to my taky. Z pod opony vyskočili Toyové. Ze sklepa vyběhli kluci a já se zjevila ze stínu. Patra dětí hlídačů se připravila na boj. Vinnie vytáhla Tivila, Jerry se schoval za ruce, Mikey někde sebral koště, Markovi začali jiskřit prsty a Tiffany si vzala již svůj legendární hasičák, což byla snad nejnebezpečnější zbraň ze všech. Toyové ani netuší, jaké nebezpečí jim hrozí, když před nimi stojí ta parta a hasičák! Ovšem Oldi a hlídači nikde, škoda, Mike by mohl dostat ránu hasičákem. Všichni byli připravení k pěknému souboji. Toyové se rozeběhli proti hlídačům s hlasitým řevem. My, zbytek Oldů se vydali se stejným křikem proti nim. Jeremi řval v partě, která byla ve středu. To vše přehlušilo odbytí hodin a pád Toyů. Všichni se zastavili a zírali na Toye. ,,No to si ze mě děláš *píp* !" ozvala se z pódila osoba, která byla hlavní boss Toyů a též hlavní osoba co se snažila všech zbavit.

Heyyaaa! Werís zde! Eyyyy! Tak co? Líbila se kapča? Snad jo.... no, takže, jako obvykle jsem se tu zjevila, z ničeho nic, jak vodník. Ještě dnes vydám jednu upozorňovací kapču. Dvě kapči denně? Ouuu! Jinak, na obrázku je Mark namalovaný mnou asi před rokem. No ale teď k věci. Doufám že se vám kapitola líbila, omlouvám se za chyby a.... kdo myslíte že je ten největší padouch ze všech, který může za vše co se stalo? Schválně, kdo si to tipne správně! Já to vím... nebo ne? kdo ví... a jo, vlastně vím!

á ahojte 656 slov

Fnaf Nova - VýměnaKde žijí příběhy. Začni objevovat