< Taş >

75 1 3
                                    

Öncelikle merhaba ilk hikayem yazım yanlışlarım olabilir .......................

Selam ben Sezen yeni okula başladım heyecanlıım diyeceğimde değilim sadece arkadaşlarımı özledim 10. sınıfa başladım okuduğum okulda genellikle abaza kızlar,ve yakışıklı çocuklar var ama hepsinde yılışık tip var . Okulun ilk günüydü kendi sınıfıma gitmek için 3. kata çıkıyordum sonra arkadan bir ses 'owwww bebeğim yenimisin?' dedi olduğum yerde kaldım çocuğun yanına yapmacık bi gülümsemeyle hızlı hızlı gittim ve kasıklarına sertçe bi tekme geçirdim çocuk ne olduğunu anlamadı bana mal mal bakmaya devam etti tam bana vuracakken bi el onu yakaladı çocuk onu gördükten sonra tırstı ne olduğunu anlamamıştım ama çocuk çok yakışıklıydı karşımda resmen Zac Efron duruyodu . of of of isisyannnnnnnnnn  bu ne ya nasıl bi tatlılık kendine gel sezen tamam.Çocuk ona bi bakış attı çocuk uçarak gitti resmen . Çocuk bana yaklaştı ve kulağama fısıldadı 'Bir daha yanında olamayabilirim o yüzden kendine dikkat etmelisin .' dedi ne olduğunu anlamadım bu çocuk gerizekalının teki sen kim oluyosunda göt kafalı egoist 'bu zamana kadar sen mi beni koruyodun ' çocuk dudaklarını yaladı ahh ahh vazgeçilmez seksi bakışlar bu kadar tatlı olmak zorundamısın .'Zamanla anlarsın ' dedi ondan sonra dudaklarıma bakarak 'görüşürüz fıstık'dedi dona kaldım sonra yukarı sınıfıma çıktım cam kenarında 3. sıraya geçtim çantamı masaya koydum ve kafamı yasladım bi kaç saniye sonra masaya bi yumruk sesi geldi 'nooluyo ya ' dedim çocuk bana yaklaştı ve yüzüme nane kokan nefesiyle birlikte konuştu'bak canım benimle doğru düzgün konuş almayayım altıma ' öküz hızıyla kalktım 'ne diyon lan sen ' dedim 'sıramdan kalk diyorum' dedi eyy allahım sanki sıra yokk . o kadar kızlı çıktım ki popomla dünyaları devirdim arkama bakmadan yan sıraya geçtim yanımada tatlı bi kız oturdu 'selam ben Melis, yeni geldin sanırım seni hiç görmemiştim bu okulda, ya senin adın ne?' Sezen, okula yeni geldim ailevi meseleler anlayacağın ' melis bana çok yakın geldi nedense onda anlayamadığım bi yakınlık vardı umarım iyi birisidir yoksa kafayı yiyeceğim şu okulda.Tam muhabbet ederken kapıdan taş bi çocuk geçti bilin bakalım kim ... 

Yorumlarınızı bekliyorum tatlı okuyucularım .. 

&lt; Taş &gt;Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin