2-Gizli hikayeler

736 2 0
                                    

evet içeriye sevgili yakışıklı çocuğumuz girdi sonra yanımdaki sıraya geçti kavga ettiğim çocuğun yanına geçti ve şuann tam yanımda oturuyoduuu ölüyomm çok yakışıklı. Melisle konuşmaya devam ederken içeriye öğretmen girdi matematik öğretmeni ilk ders matematik berbat ötesi kadın konuşmaya başladı bi insanın bu kadar mı cırtlak sesi olur ey allahım uykum var bide  bunun cırtlak sesini çekecektim sabah sabah . Tam kalemimi alacaktım melis beni korkuttu ve sabah kavga ettiğim çocuğun kafasına uçtu eyfahh :( şimdi işim bitti herkes gülmeye başladı neresi komikti bunun öğretmen 'sessiz olun çocuklar ' diye cırladı. çocuk bana öyle bi bakış attı ki ödüm bokuma karıştı ehh napalım kas yığınının tekiydi gerçi yanındaki arkadaşlarının hepsi öyleydi boğazından parmağını geçirerek bana ölme işareti yapıyodu gözlerimle nah öldürürsün beni bakışı attım o da bana sen öyle san bakışı attı eyvahh akaşama eve gidemeyeceğim. tenefüs zili çaldı yanımdaki çocuk hani sabah beni koruyan' benim adım Kaancan ' dedi 'Benimde Sezen ' dedim ' Yanındaki öküz olan 'Bende Kerem ama sanırım seninle bi  hesabım vardı kafama kalem atmıştınız sexy bayan ama akşama o seksiliğinizden eser kalmayacak ' dedi ve pişmiş kelle gibi gülmeye başladı . sinirim bozuldu tuvalete doğru gittim elimi yüzümü yıkadım . Ve tam sınıfa doğru giderken bi salak beni duvara yapıştırdı güm diye ses çıktı. öküz gibi bağardım'ahhhhhhhhhhhh napıyosun be'aman yarabbim bu Kerem kesin beni öldürcek lan bi dakka nooluyo bu hayvan neden beni buraya çekmişti tam konuşmaya başlayacakken dudaklarım dan öptü öküz gibi çığlık attım yanımızdan geçenler yüzümüze bile bakmıyodun sonra üstümden aniden birisi çekti onu. oww Kaancan .ona öyle bi yumruk attı ki yere yapıştı Kerem ayğa kalkıp'Napıyosun sen bana karşı bi kızı mı koruyosun' dedi Kaancan 'o bi kız değil benim sevgilim dedi. What dedin gulüm ohaa a inanmıyorum bana sevgili dedi ahahahahhaha çok heycanlıydım ve Kerem salağa 'ne ne ne neyin sevgilin mi oha niye baştan söylemiyosun abi özür dilerim' dedi bana dönerek te 'özür dilerim yenge ' dedi Kerem gittikten sonra Kaancan la baş başa kaldık ' ben senin sevgilin değilim ne yaptığını sanıyosun sen dedim ve vurmaya başladım ama benim canım anıyodu öküz gücü var mübarek seksi kasları kendini koruyodu.'özür dilerim ben bak Sezen Kerem i tanımıyosun o seni becerirdi eğer ben sevgilim olduğunu söylemeseydim sana kıyamam'dedi 'Beni daha tanımıyosun bile belki uyuşturucu kullanıyorum belki sadistim belkide o kadar çokk kötüyüm ki onlarca adam öldürdüm'bana bakarak güldü 'ahh bebeğim o kadar safsın ki beni korkutamıyosun'benmiyim saf hayır ben saf değilim yada safmıyım herneyse dünyaya geri dön sezen.'sen bilirsin''ben bilicem zaten seni akşama alırım saat tam 9 da sakın gelmemezlik etme evine getirtme beni ' dedi owff ciddi mi bu'hayırr gelmiyicem hem evimin nerde olduğunu nerden biliyosun?''Ben Kaağancan Demir im kızım sen beni tanımıyomusun ' o kim be acama dergileri iyi okumuyomuyum tamam dergi okumam ama bu çocuk kim ? diye sorup durdum kafamda 'Kimmişsiniz acaba' diye piç bi smile gülüşümü yaptım oda bana öyle bi gülüş attı ve 'Selim Demir in oluyum dedi Selim demir aman tanrım o adam benim ..........

3. bölümü yarın yayınlayacağım.. xx

< Taş >Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin