tanisma merasimi

44 0 0
                                    

sen ozgursun, kimse seni tutamaz, denilenlere bakma sen kendine bak. sadece sen gerisini at! ne istersen onu yaparsin sen güçlüsün herkezden farklisin çünkü sen sensin !!!

belki de aklimdaki bu sözler beni harekete geçirmişti , belki de içimde bir yanim zaten herşeyi birakip terk etmek istiyordu . bazen düşünüyorum iyi ki yapmisim kendime guvenmisim ama su anki halime geleceğini bilsem ya da bu kadar uzulebilecigimi bir öğretmen olup evlenir cikardim bu hayattan sonucunun bu kadar aci biteceğini bilseydim ...

10 yil önce ...

su kizi taniyor musun dostum? buraya yeni tasinmislar ve sanirim çok da zenginlermis :-) onunla takilabiliriz grubda bir kişiye daha yer var.

bilemiyorum yeni tasinmislar emmet bu doğru olur mu hemen ?ama beni dinlemeyecegine gore ne istiyorsan onu yap dostum ozgursun.

tamam ne yapacagimi biliyorum.

ne yapacaksin peki ? birden karsisina mi cikacaksin kizin?

bu seni neden bu kadar ilgilendiriyor ne yapiyorsan yap demistin andy.

tamam benim yapmam gereken şeyler var biliyorsun.

tabii git ve kulusturunu tamir et :-)

sabah evde ...

tamam anne bu da son kutuydu .

coraline seninle gidip su lise isini halledelim hadi.

tamam baba bekle . merdivenlerden odamam ciktim ve sifonyerin üstünden cuzdanimi alirken karsi caddedeki küçük verandali eve gözüm takildi çok hoş bir kas çocuk vardi. begendiklerim arasına girmişti:-) babami bekletmemek için hemen asagi indim . disari ciktik. onu yakından görmek daha da garipsettirdi kendimi bana çünkü asiri derecede güçlü ve tatli duruyordu ikisi bir arada birbirlerine zitken nazil bu kadar uyum içinde olabiliyordu. ama tabii yanimda babam olunca bu inceleme bikac saniyede sona erdi. arabaya bindim ve lisenin yolunu tuttuk.

hafta sonu olduğundan okul sessizdi. içeri girdiğimizde (mudurun odasi) gülmek istedim çünkü lise sondaydim ve bu ayni hissi 11 yil önce de yasamistim yani komik geliyordu çünkü kendimi okula başlayan küçük bir kiz gibi hissettim bilmiyorum komikti. tam odadan cikarken duvarda asili olan cerceveyi görünce agzim acik kalmis olsaki babam bana garip bir bakis atti . ama o bilmiyordu cerceve de kas çocugun fotografi vardi . eve gelirken düşündüğüm tek şey nedense kas çocuktu. eve gelince odama girdim ve demi'yi ( seni seviyorum hazal:-) aradim. ona kasli çocuğu anlattim o da meraklanmis olacak ki kosa Kosa geldi. bir bagris cagris disari ciktik. ve hemen sokagin basindaki parka gidip oturduk.

coraline su arkadaki çocuk çok tatli. arkama döndüm ve baktim.

demi o kas çocuk!!!

oha onunla konusmalisin hem de simdi

hayir nasil konusayim tanimiyorum bile onu

tamam iste tanirsin kesin hem yanindaki de pek fena değil belki onu da bana ayarlariz

demi!! bak bu yaptigimiz çok saçma ve küçük düşürücü !!! aslında boyle hissediyordum ama bir yanim gidip konuşmak onu tanimak istiyordu birşeyler yapmaliydim

olmayacaksa başlamadan bitsin Ne demiştim ben öyle !!

evet hadi git konuş!

kendimi topladi tam kalkmak için arkama donecektim ki birden merhaba diye bir sesle irkildim . bu. deminin dediği oglandi. hostu ama kas çocuğu gecemezdi. merhaba dedi demi saskinlik içerisinde bnde dedim.

şey ben emmet bu da andy kendimizi bildik bileli bu mahallede oturuyoruz ve sanirim sen ( parmagiyla beni göstererek) buraya yeni tasindin ama arkadasini daha önce görmüştüm her neyse yani yeni tasindigin için yardima ihtiyaç olabilir ya da express şehir turu felan dedi gulerek hoş ama benim tipim değilsin benimki iste orda dercesine baktim emmet anlamis olmali ki peki sizi taniyalim dedi utangaç bir ifadeyle

ben demi bu da coraline bende buraya uç sene önce tasindim 4 sokak arkada oturuyorum hatta coraline da ben burada oturduğum için israrla buraya geldi denilebilir derken kas çocuk oturduğu yerden kalkti ve yanimiza geldi gülümseyerek

ben andy burasi güzel bir yerdir gezersin eglenirsin seversin yani buraya tasinmaniz iyi olmuş iyi bir secim dedi

begendigine sevindim dedim bende gülümseyerek ikimizde gülümseyerek birbirimizin gözlerine bakiyorduk çok güzeldi saatler boyunca bu şekilde kalmak istedim ama o ani emmet bozdu

tamam gezmek ister misiniz. o zaman ?

tabii diye atildi demi . biz olduğumuz kadar emmet ve demi de komikti belki demi eğlence r

ariyordu ama emmet orali bile degildi . ve yürümeye basladik sehre doğru . ve andy başladı

aslında burasi küçük bir kasaba şirin ve sakin ama istersen hayatında asla yasayamayacagin kadar eğlenceli dakikalar geçirmek için bu kasabadan gecmen gerek şehir bu kasabaya oranla çok daha civil civil dir. derken hemen atildim aslında gitmek isterim yani şey şehre gidebilir miyiz ??

tabii dedi andy kisaydi ama hayatim boyunca sürecek o bakismalarin ikincisini yasiyorduk :-)

benim astronotum musun hala ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin