sanirim artik okula donmeliyiz . dedim.
evet. derslerden çok uzak kalmak istemem. dedi gulerek,.
arabaya bindik. okula geldik kagida baktim sirada. biyoloji dersi vardi. ama tenefusdeydik. andyle ayrildimm hememn deminin yanina gittim.
nerdesin sen ya hoca ne kizdi daha ilk gundenn gelmedi ha notlarinin yuksek olması birşey. fark ettirmez dedi . bende seni savunmak istedim hocam ayak uyduramadi daha ilk gün affetseniz dedim ama mal kadin anlamiyo kii nese . nerdesin yaa??
buradayim:-)
coraline!
tamam tamam andyle biraz gezdik.
oha !! daha 2. gundesiniz yani hatirlatayim dun tanisdiniz !! bazilari çok sansli oluyor dedi.
tamam abartma sdende emmet la az degilsein neyseeee!!
neyse bak sana ne diyeceğim. şey dun gece faceden pislik torbasinin biri bana mesaj atmis.
kim ?? ne demiş ??
şeyh akiva mesaj atmis.
ne yapayim?? daha kackere dicem sunun adini bana soleme diye yas unuttum ben onu !
tamam soylemiyim o zaman.
off demi hadi ne demiş?
coraline nasil? onu çok özledim herşey için çok cok üzgünüm . biliyorum sen onunla konusuyorsun ona söyle cook pismanim eğer kabul ederse konuşmak istiyorum . diye mesaj atmis bakk deyip telefonundan bana gösterdi.
offf bana ne ne yapiyim hayatim onsuz çok güzel andy senn emmet yeni ev mutluyum bir daha asla!!
asla olan neymiş bakayim diyerek emmet geldi. elinde çikolatalar ve meyve sularıyla .
gerçekten mi emmet diye elinden bir çikolata aldi demi. bizi görünce andy de geldi. yanina geldi ve elimi tuttu. hatta salladi çocuksu hareketler...sasirdim bi an ama bisey yapamadim. ama emmetin agzi öküz gibi acildi demi bilmiscesine guluyordu.
sakin sakin salyalarin akti abicim dediandy emmet a.ders zili caldi ve siniflarimiza girdik. tabii bütün ders akiva in bana yasattigi şeyleri dusunmekle gecti. neden yine beni rahatsız etmişti sanki. ne vardi yine ne istiyordu benden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
benim astronotum musun hala ?
Teen Fictioncoraline ve andy. coraline astronot olma hayali olan andyle evlenir ama hayat basladiklari gibi mutlu gider miydi??