♾bölüm 12♾

35 11 10
                                    

Arkadaşlar haneul'ün annesinin adı
"Bon-Hwa" Anlamı "muhteşem" demek.
Ben kısaltarak yazacağım(hwa). Buarada exo türkiye'de adlı kitabımı yayımdan kaldirdim. Icindeki karakterlerden birisi ile küs olduğum için,ıçimden yazmak gelmiyor.bu yuzden yayimdan kaldırdım. ozur dilerim okuyucularimdan.

Hnl- ne işin var senin burda?

Hwa- kizim dinle lütfen.

Hnl- dinlemek istemiyorum git burdan.

Hwa-sana anlatacaklarım var.

Hnl- neymiş ??

Somin-hicbir şey anlatmitacak. yine uyduracaksin demi !! kızin beynini yıkıyacaksın demi yine?

Hnl- sen gitmedinmi??

Somin- vazgeçtim gitmeyeceğim gidecek kişi bem değilim haneul.

Hwa- hnl konuşalım.

Somin- hnl o kadınla gittiğin an beni sil.

Hnl- unnie meden böyle diyorsun?

Hwa- nedenini söylesene?

Korkuyorsun demi? O seni birakacak gerçekleri öğrendiği zaman o yüzden gitmekten vazgeçtin. Ama herşey artık ortaya çıkacak. Artık konuşma sırası bende.

Hnl- neyden korkuyorsun? Unnie benden ne sakliyorsun??

Somin- hwa defol burdan

*yazarin ağızından *

" somin gitmemişti,pes etmek istemiyordu. zayif olduğunu göstermek istemiyordu.
Herşeyi sil baştan yasamak istiyor. Lakin etrafı buna izin vermiyor. Hwa yani haneul'ün annesi cok kotu bir kadindi türlü türlü oyunlar oynuyordu. Haneul ile gerçekleri öğrenen somin hwa ile anlaşma yapti. Tum gerçekleri sakladığı sürece somin,hwa ya para verecekdi. Son 2-3 aydir vermiyordu,hwa gözdağı vermek icin okula geldi lakin bilmeyerek tüm gizli gerçekleri ortaya döktü. "

Hwa-somin senin öz ablan..

💕IYIKI DOĞDUN KUZUM💕
💕생일 축하해.💕
♾Seni seviyorum ♾
🍯bal kiz 🍯
🐝Teyzem arı evet🐝
Ama haksız degilim bal gibi kiz doğurmuş
Teşekkürler teyze böyle tatlı,saygılı,dürüst,düzgün,edepli bir evlat yetiştirdiğin icin.
Seni seviyorum teyze bugun hayatimin en güzel şeyini bana yaşattığın için bana gizem gibi kuzen/kardeş verdiğin icin seni seviyorum teyze çünkü hayatıma renk kattin bana kardes/sırdaşı vererk.
Benimle Ilk karşılaştığında biz cidden kuzenmiyiz diyen bal kız biz kuzen degiliz.kardesiz ve hep öyle kalacak.
Bu bölümu bal kiza hitafen yazdim.

🍯SENI SEVİYORUM IYIKI HAYATIMDASIN🍯
moonlightbts


💘Liar Darling 💘Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin