♾bölüm 10♾

61 15 30
                                    

"L"

"Ne yani somin benimi seviyordu.Hemde ilk günden beri,ah ben tam bir aptalım.bile bile sevdiğim kızın gözlerimin önünde başkasına gitmesinimi izliyeceğim.Hayır izliyemem .ah şapşal ben bide sevgili olun dedim benim mplanlarım başkaydı kim bilir bu sözlerimi duyunca nasıl üzülmüştür. peki bana geri dön desem dönermi aceba. ben bunları düşünürken herkez gitmişti yine ve yine herzaman yanımda olan insan vardı. ben bu düşünceler içinde boğulurken jae'nin bana seslendini duydum hemen ondan tarafa dönüp boş boş ona baktım dedini algılamıya çalışıoyordum "

jae-yeter artık

L- ne diyon olum sen

jae-diyorumki düşüncelerden çık

L-olmuyor işde olmuyor .

jae- sen demezmiydin tüm kızlar bir gecelik benim için diye,peki şimdi neden böyle bir kız yüzünden böylesin ?

L-bilmiyorum :-( bildiğim tek şey sanırım ben aşık oldum somin'e ama kaybettim onu

jae- kimse kimseyi kaybetmedi. sen onu seviyosun oda seni

L- ama o artık beni sevmiyor hatta nefret ediyor.

jae- öyle desede onun sana hep ihtiyacı var.

L -cidden varmıdır , ah ne saçmalıyom ben boş versene

jae- sen güçlüsün hemen pes etme myungsoo güveniyorum sana ben . fighting

"kook"

"ijmin çok kafadan biriydi .kızlar gidince onunla biraz konuştum.cidden tatlı ve hyung diyeceğim bir kişili vardı . belkide cidden somin ile yaışırdı ama somin'in gönlünde başkası vardı o yüzden jimin'e umut vermemesi için duacı olmuyorda deyilim saçma oyunu benle oynadı gibi onunlada oynuya bilir. okul sonunda bitmiş herkez evine gitmişti. somin gelir gelmez odaya kapandı. çok ağlamıştı min lee yengem çok endişeleniyordu onun için cidden somin ilk defa bu haldeydi onu görünce resmen kendi derdimi unuttum . min lee yengem dayanamayıp somin'in odasına çıktı . benmi ben napıyım be olanları idrak etmeye çalışıyorum. bir yandan önceden sevdiğim kız bir yanda acı çeken kuzenim. RESMEN BU ŞEHİR BANA YENİ HAYAT OLMAK YERİNE CEHENNEMİM OLUYORDU"

"SOMİN"

"okuldan gelince direk soğuk suda duş almıştım. cidden canım yanıyordu ama yaramın melhemide yarayı açan kişiydi peki ya nerde :-( o nerde ? Aslında ben biliyorum nerde olduğunu artık bana uzak olan yerde kalbimin en derinliklerinde . artık onu oraya bırakma vakti gelmişti . ben bu düşüncelerde boğulup gidiyorum neden böyleyim neden . kendi kendime konuşurken kapının çaldını duydum hemen toparlanıp kendime çeki düzen verdim gelen annem di onun o cennet kokusuna okadar ihtiyacım varki hiç bıraksın yanımdan gitsin istemiyorum "

min- gele bilirmiyim.

somin-hım..

min- sen iyimisin ? geldiğinden beri odadasın ve perişan bir durumdasın.

"daha çok endişelenmesin diye yalandan gülümsedim. ama anne bu gülüşümde bile acı oldunu fark ediyordu "

somin - iyimm anne

min- benden saklama kızım neyin var.

somin - anne

"hmen yatağma oturmştu annemin beline sarılarak ağlamaya başladım. onun şevkat dolu kolları bana huzur veriyordu ağlamaktan harap olmuştum."

min- hadi neyin var anlat bana meleğim.

somin- annem. Çocuktum hep ellerimden tutardın,saçlarımı okşardın. Çocuktumya masallarınla uyurdum. Şimdi büyüdüm insanların yalanlarıyla uyuyorum. Dayanamasanda katlanıyorum anneeemmm. Ama sanada çok kızgınım ! Yürü dedin
yürüdüm..taşlara takılmadan..dizlerim kanamadann.. Kimseye aldırmadan.. Uyu dedin,yürü dedin,büyü dedin,koş dedin,çukurları aldırma dedin,insanları üzme dedin,KARANLIKTA NE YAPACAĞIMI NİYE SÖYLEMEDİN ANNE !!!!bu gece her zamankinden daha çok karanlık gökyüzü odam daha soğuk cehenneme dönsede hayatım gelmesin artık çalmasın kapımı aramasın en olmadık zamanlarda onu unutmalıyım anne benim için onun için geleceğimiz için.Özür dilerim anne hoşça kal'ma da seni suçladğm içİn özür dilerim anneeeee😢

min- sen ne çektin bensiz meleğim. neden yanında olmama izin vermedin . ben yine elini tutarım.yine saçını okşarım. kızım artık masalları ile deyil hayatın gerçekleri ile uyumak zorundasın .ben özür dilerim meleğim hayatın acı gerçeklerini anlatmayıp seni toz pembe hayallere alıştırdım için.

*-* *-* *-* *-* *-*

"Haneul"

"Sonunda sabah olmuştu dün ah o lanet gün somin unnie'min aklından hiç çıkmıyacak sanırım. ikimizde hep kaybeden tarafız ama ben aşk yönünden şanslşıyım sanırım. jae gerçekden çok tatlı biri bana huzur veriyor güven veriyor . onun yanıma gelşinde öceden çok takmazdım ama şimdi her geldiğinde heycanlanıyorum kalp atışlarımı duymasın diye remen duacı oluyorum .

nihayetinde okula varmıştım jae' i görünce yine heycanlanmıştım. ama yanındakini görünce heycanım hemen sinir,öfke ve nefret'e dönüşmüştü.

jae- günaydın aşkım

*günaydın sevgilim *

L-somin o gelecekmi okula

*hayır min teyze göndermedi bugün *

L- peki , şey hnl

*ney çabuk söle ders başlıyacak *

L- somin naıl

*cidden merakmı ediyorsun bide yüzsüzce. aşkım gidiyorum derse girmem lazım *

jae - iyi dersler sevgilim

"hemen o salak çocun yanından ayrılıp derse geldim. süper burası sanki çok iyi ya burda da diğer salak kookıe var. ne yapacağım ben bide yan yana oturuyoruz "

hoca- lafı uzatmıyorum herkez yanındaki ile şarkı söyliyecek ve seçmelere girecek .hım haneul ve jungkook ikiniz gelin.

hnl- bizmi

kook- yan yana oturuyoruz. tabiki biz

hnl - sağol ben bilmiyordum.

hoca - hadi daha çok sıra var.

başlayın hadi

hnl-Anladım, sonu yok yalnızlığın.

Her gün çoğalacak.
Her zaman böyle miydi? Bilmiyorum...
Sanki dokunulmazdı çocukken ağlamak.

kook-Alışır her insan alışır zamanla,

Kırılıp incinmeye.
Çünkü olağan yıkılıp yıkılıp,
Yeniden ayağa kalkmak.

hnl-Yalnızlığım yollarıma pusu kurmuş beklemekte.

Acılar gözlerini dikmiş üstüme nöbette.

Bekliyorum, bekliyorum, bekliyorum...
Hadi gelin üstüme korkmuyorum!

kook-Bulutlar yüklü.

Ha yağdı ha yağacak üstümüze.
Hasret...
Yokluğunla ben baş başayız.
Nihayet...

" Söz - Müzik: Sezen Aksu "

ah yeter ben sözümü tuttum aşkım sıra sende

2000 kelime nedir abi ya saat 01:00 da basladım daha yeni bitti bende bukadar sıra sende
moonlightbts

💘Liar Darling 💘Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin