TarsızTarz ''Ne Bok Yiyeceğiz'' grubunu kurdu.TarsızTarz ''Yeollipop'' ekledi.
TarsızTarz ''ParamYeter'' ekledi.
TarsızTarz ''TrolManyağı'' ekledi.
TarsızTarz ''ErgenVelet'' ekledi.
TarsızTarz ''ZenciKöpek'' ekledi.
ZenciKöpek: Hyung bu da ne?
Yeollipop: Grup görmüyor musun??
ErgenVelet: Hadi canım sen de.
ParamYeter: Kesin yazmayı. Fan zaten bir grubumuz var niye ikincisini açıyorsun sik kafalı. -,-
TarsızTarz: Ukelerin telefonları annelerinde. Sence bakmazlar mı ne yazdık diye? Keşke kafanda para yerine beyin olsa.
TrolManyağı : Ooo güzel çaktı. Keşke ben de sincabıma çaksam. :(
HardYeol: ULAN BEN DAHA MİLLİ BILE OLAMADIM AMK. OYSAKI O DOLGUN KALÇALARA TANGA GIYIP BANA GELIŞINI HAYAL ETMISTIM. OFF AZDIM..
ErgenVelet: ULAN BEN BILE MILLI OLDUM.
ZenciKöpek: Penisin işlev mi görmüyor yoksa. :)
HardYeol: Ulan bu olay bir düzelsin. Baek'i ilk sefer de hamile bırakmayan ne olsun.
TrolManyağı : BEN BU OLAY BIR BITSIN XIU'YU ZINCIRE VURUP HER HER GECE O DELIĞINE GIRMEZSEM BANA DA DINAZOR DEMEYIN.
ParamYeter : Zaten demiyoruz.
TarsızTarz : Neyse kesin amk. Bir plan buldum. Çok müko.
ErgenVelet : En sevdiğim hyungum. Ne buldun?
TarsızTarz : Ukeleri istemeye gideceğiz. :)
ZenciKöpek: Bana uyar. Ne de olsa Soo'm hamile.
ParamYeter : Ben zaten evleniyorum amk.
ErgenVelet : Ulan..evleneceğiz artık ne yapalım. Lulu'mdan değerli mi bekar olmak.
TrolManyağı : Evlenirsek Xiu daha fazla verir. Şimdiler de ne zaman istesem...evlenmeden olmaz diyor.
TarsızTarz: Başım ağrıyor der bu seferde. -,-
HardYeol: NE YANI O DOLGUN KALÇALARINA HASRET KALDIĞIM MINIK PUPPYMİ EVLENINCE MI BENİM YAPACAĞIM?
ParamYeter: Fuckir daha milli bile olmadı. 💸💵
HardYeol : -,-
ZenciKöpek: Ulan..bu anneler ne fena ha. Onlar yüzünden baykuşumu özledim.
HardYeol : Oğlum siz kavuştunuz, seviştiniz. Üstüne üstün çocuk bile yaptınız. BEN DAHA YENI KAVUŞTUM YAVRUMA.
ErgenVelet : Ulan yoda kılıklı hyung acıdım sana. Ben bile en küçük olmanıza rağmen milli oldum. KSIFIFJFJFJFUFJFHGJ.
TarsızTarz : Ulan Chan sırf seni milli yapabilmek adına ukeleri kaçırılıp nikahı basalım.
ParamYeter : Helikopter ve otel benden.
ZenciKöpek : Abartma amk. Araba tut yeter.
ParamYeter : Ben sen miyim fuckir?💸
TrolManyağı : Öyleyse gece üçte buluşalım.
ErgenVelet : Niye üç? Öğlen halledelim.
HardYeol : Doğduğun ilk gün annene seni kilise avlusuna bırakmasını söylemeliydim keşke.
TrolManyağı : Amk senin..sabah yapsak analarına yakalanırız. Gizli gizli şey edeceğiz.
TarsızTarz : Gizli gizli yapacağız diye analarını kaçırmayalım amk.
ParamYeter : O iş ben de.
HardYeol : Ne yapacaksın? Analarını mı bağlayacaksın?
ParamYeter : Bedava kuaför kuponu yollayacağım.
ZenciKöpek : Siktir..çok zekiyce.
ParamYeter : Paralı beyin daha fazla çalışıyor. :)
TarsızTarz : Soktuğun lafı sana sokarım.
TrolManyağı : O zaman saat beş gibi yapacağız. Şimdi herkes bana gelsin. Detaylara bakalım.
Semeler çevrimdışı
Sonunda geldim.
Geç geldi bölüm, biliyorum.
Fakat konu gelmedi aklıma.
Ne yazsam ne yazsam diye düşünüp durdum.
Sonunda ilham sesimi duydu galiba.
Hemen bir fikir geldi ve yazdım.
Sizi seviyorum.
Umarım beğenerek okursunuz.