Bölüm 2

50 7 0
                                    

  Ve...Babamla konuşmaya başladım:
_Baba
_Efendim
_Şey baba bizim okulda gezi varda...
_Eee ben ne yapabilirim
_Ben ismimi yazdırdım da annem size sormadığım için kızdı.Onun için yani...Gidebilir miyim?
_Demek ismini yazdırdın bize sormadan.Bunu ilk başta bize sorabilirdin.Ama sen nasıl olsa bir şey diyemezler diye yazdırdın de mi?
Dedi.O sinir ve üzüntü ile odadan çıktım.Hemen sığınağıma(odama) koştum,kendimi yatağa attım.Ve olanları,olacakları düşünmeye başladım.Ben okula gidecektim,okuldakilere iki saat gidemeyeceğimi anlatacaktım,annem ile babama trip atacaktım (boşu boşuna atacaktım çünkü her türlü izin vermeyecekler).Yani çok işim var.
   O gece nasıl geçti hatırlamıyorum.Ondan sonraki gün okula gittim.Bahaneler bahaneler üstüne gidemeyeceğimi anlattım.Okulda gene çok çok normal geçti maalesef.Ve okuldan çıktık.Normal adımlarla eve gittim.Kapıyı çaldım.Çalar çalmaz da kapı açıldı sanki benim gelmem bekleniyordu.Kapıyı annem açtı.Gözleri parlıyor du,beni içeri çekti.Ve:
_Sırma ben de seni bekliyordum.Konuşmam gerek.Gel otur şuraya.dedi.Bende meraklandım ve hemen oturdum.Annemde ben daha oturmadan anlatmaya başladı.
_Sen odana çekildikten sonra babanla konuştum.Senin bu geziyi çok istediğini,gitmessen çok üzüleceğini,o heyecanla bize danışmayı unuttuğunu ama bunu bize telafi etmeye çalıştığını anlattım ve...geziye gitmen için izin aldım.dedi.Tabi annem bunları anlatırken kalbim yerinden fırlayacaktı resmen.O anda çığlık atıp anneme sarılmak geldi içimden.Ama bilirsiniz prensiblerim el vermez😂.Sonra koşa koşa odama gittim.Aylini aradım.Sonrada gezi hazırlıklarına başladım...
  
   Yarın sabah yolculuğa başlıyoruz.Akşam doğru orada olacağız inşallah.Ve sonra 1 hafta Samsun da tatiiiiil.
     

        Tesadüf tanışmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin