Bugün erken kalkıp üstüme salaş bir elbise, ayakkabı olarak sandalet giydim.Aslında normalde böyle pek giyinmem ama bugün sahile gideceğimiz için rahat ve beni terletmeyecek giysiler giymek istedim.
Üstümü giyindikten sonra kahvaltı için aşağı indim.Birçok kişi gelmemişti.Bende bunu fırsat bildim ve bizim grubun kahvaltı yapacağı masada en rahat bulduğum sandalyeye oturdum.Sonrada elbisemin cebinden telefonumu çıkarıp telefonumla oyalandım.Zaten kısa süre sonrada herkes toplandı.Tam kahvaltıya başlamıştık ki Ceyda gruba:"Arkadaşlar bir fikrim var sizde fikri beğenirseniz hemen hazırlıklara başlayalım."dedi.Tabi Ceyda böyle deyince herkes meraklandı ve pür dikkat onu dinledi.Ceyda bu sessizliği yeniden bozarak:"Ben diyorum ki grubumuzda herkesten azar azar para toplayalım sonra bu para ile piknik malzemeleri ve yiyecek alalım.Sonrada sahile gidip orada piknik yapalım."dedi bizde heyecan ve mutlulukla onayladık.Hemen para toplandı.Sonrada bize bir süre verildi(Oraya eşya götürmek isteyen kişiler için eşyalarını toplamak amacıyla süre verildi).Bende eşya götürmek istiyordum onun için otel odama koştum.Dediğim gibi deniz kabuğu koymak için kutu ve güneş kremi falan aldım.Bunlarıda plaj çantama koydum.Bir miktarda para aldım.Orada belki bir şeyler lazım olur alırım diye.Neyse eşyalarımı aldım ve aşağı indim.Kısa bir süre sonra arabalara doluştuk.Ben en arka dörtlü koltuktan cam kenarında olan bir koltuğa geçtim.Yanıma Aylin oturdu.Onun yanınada iki tane başka çocuk oturdu.
Ve sahile gitmek için yola koyulduk.Giderken bir kaç marketin önünde duruldu ve piknik için lazım olan şeyler alındı.Malzemeleri almak için Ceyda ve onunla gitmek isteyen bir kaç kişi arabadan indi.Bir süre sonrada geri geldiler.
Araba yeniden çalıştı fakat ben bunun farkına bile varmadım.Çünkü aklım dün gece yaşanan olaya takılmıştı.Acaba ben fazla mı abartmıştım?Evet evet fazla abartmıştım.Selim i ilk gördüğüm yerde özür dilemeliydim.Ama bunu yapmadan önce Aylin den fikir almalıydım.
Aylin zaten benim yanımda oturuyordu onun için ona dönüp hemen fikrimi anlattım.Onunda aklı dün gece ki olayda kalmış hatta ben demeseymişim aynı şeyleri o bana söyleyecekmiş.Durum bu olunca tabii onayladı.O da onaylayınca bende rahatladım.Ve sonra onunla sohbete başladık.Konuştuk konuştuk ve konuştuk.Sonrada zaten sahile vardık.Sahil aslında kaldığımız otele o kadar uzak değildi fakat yolda bir kaç yerde durduğumuz için uzadı.
Neyse vardık.İlk olarak el birliği ile kahvaltıyı kurduk.Gene sohbetler ile kahvaltımızı yaptık.Sonrada bizi saat ikiye kadar serbest bıraktılar.Bende ilk iş olarak annemi aradım onunla konuştum.Sonra darılmasın diye babamı da aradım.İkiside iyiymiş...
Ailem ile konuştuktan sonra Aylin ile birlikte sahili gezmeye başladık.Tüm sahili başlı başına gezmiştik fakat sadece sahilin sonu kalmıştı.Oraya da gidelim dedik.Gittik ama ne gitme.Gidince kimi gördüm sizce?Evet doğru bildiniz Selim'i gördüm.O da sonradan bizi farketti.Hala gözleri hayranlıkla bakıyordu fakat artık o gözlere bir de az veya çok kırgınlık ve utanç eklenmişti.Onun o gözlerini gördükten sonra çekindim ve gitmemeye karar verdim ama Aylin e dedim ya peşimi bırakmıyordu git de git de diye.Eee elden ne gelir bende gittim çocuğun yanına ama her adımım bir korku ve heyecandı.
En sonunda çocuğun yanında dikildim ve:"Şey Selim seninle biraz konuşabilir miyiz ?"diye sordum.O da çok nazikçe kabul etti ve sahilde yürümeye başladık.Gittiğimiz taraf bizim grubun olduğu taraftı.Tabi o taraftada Aylin vardı.El kol hareketleri ile ben gidiyorum siz konuşun diyordu.O bu hareketleri yaparken çok komikti.Bu komikliği beni güldürdü hatta Selim bile güldü ve :"Arkadaşın eğlenceli biri sanırım."dedi sakince.Bende evet diye karşılık verdim.
Baş başayken nasıl lafa gireceğimi bilemedim ama bir yolunu bulup konuya girmeliydim. Evet bulmuştum.Onunla yeniden tanışacak o tanışma sırasında konuya girecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf tanışma
Romanzi rosa / ChickLitSırma adında bir kız vardır.Okullarındaki bir geziye katılır.O gezi sırasında tesadüf tanışma yaşanır o tesadüf hayatını etkiler.Lütfen oylamayı unutmayın ?