Hoe het gebeurden.

53 0 0
                                    

Ik heb Gym en ik pak mijn gymkleding. Ik loop naar de kleedkamer samen met mijn vriendinnen. Ik leg mijn spullen neer en ga omkleden. Ik loop naar de gymzaal en zie allemaal spullen staan. Dan legt gymleraar Jorrit uit wat we gaan doen. Het lijkt een stom spel. Maar hoe meer we het doen hoe leuker ik het vind. Ik doe lekker mee met de gym. Als we klaar zijn moet iedereen mee helpen met de spullen. 2 Meisjes moeten de matten in de rek zetten. Maar die doen dat niet, ze gaan op de matten springen. En omdat ze mij en mijn vriendinnen ook altijd kinderachtig vinden riep ik naar hun: "Doe niet kinderachtig" ik wil gewoon naar huis kunnen. Maar dat begrepen ze niet en vatten het totaal verkeerd op. 

In de kleed kamer gaan ze me uitdagen en uitschelden. Ze zeggen dat ik me als een slet kleed. En dat ik een nep vriendje heb. Dat doet me erg zeer dus ik schreeuw naar ze dat ze hun monden moeten houden. Dan bemoeit alle meiden zich ermee. Mijn vriendinnen komen op voor me. Maar ook hun worden uitgescholden voor manwijf etc. Ik kleed me snel om zodat ik snel naar huis kan. Dan beginnen ze heel erg te schelden. Maar zo erg dat ik zo boos word dat ik er ook mee ga schelden. Zelf heb ik het niet snel door. Totdat ik een beetje ben afgekoelt. Ik en mijn vriendinnen lopen boos maar ook verdrietig weg. Maar iedereen staat voor de uitgang. We vragen of ze opzij willen gaan maar dat doen ze niet. Een van mijn vriendinnen duwt hun weg en de krijgt een flinke schop tegen haar scheenbeen aan. Ik wil ook er door maar dan word ik geduwd door een meisje die mij slet heeft genoemd. Ik duw haar terug en dan trekt zij mij kei hard aan mijn haren. Ik trek volop terug en sla haar van me af als ze me aanvliegt.

Zure meiden ruzie.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu