Furata de regele vârcolac

37 4 0
                                    

Eu- unde ne duceți?
Ei-Pai am auzit ca ești ești venită noua în castelul regelui vampirilor,și avem pe cineva care te caută de mulată vreme.
Eu -Pe mine ? Ce are ca mine?
Loren- Regele vârcolac! Voi sunteți sclavi lui,lasati-ne sa plecam va rugam!
Ei -Nu se poate!

Mady.pov
Ce dracu are ăsta cu mine și ce vrea de la mine!

Eu- Ce are acest rege cu mine?
Loren - Pai sa iti zic poveste pe scurt
Povestea☺

Regele vârcolac este frate cu Jack, regele vampirilor ,dar Max regele vârcolac a început sa omoare fetele din Regatul Vampirilor, și Jake l-a a alungat din regat.Max a jurat ca cea care o sa îi fie iubita sau soție lui Jack o va viola și o va face soția lui.
Sfârșit!
Eu - Și înseamnă ca eu voi fii soția lui Max?
Loren - Daa...Din păcate!
Eu - Dar nu se poate ! Dar am un plan bun îi șopti Lorenei!
Uite cum o sa facem eu îi spun lui Max ca sunt însărcinată și ca sunt căsătorită cu Jack !
Loren -Offf....Bun plan dar cum vom scăpa din castel!
Eu-O sa găsim noi ceva în cap și o sa evadam 😉
După 1 ora și ceva ajungem la castel, cobor cu Loren și acei băieți ne iau cu mâinile la spate și ne baga în casel.
Mie nu îmi era frica ,doar nu vroiam sa mai fiu în alt pat inafara de a lui Jake.
Urcam aproape 30 de scări pana ajungem la o ușă imensa și intram ,acolo bine înțeles se afla Max ,dar am uitat sa vi-l prezint * așa arata Max 👇

Urcam aproape 30 de scări pana ajungem la o ușă imensa și intram ,acolo bine înțeles se afla Max ,dar am uitat sa vi-l prezint * așa arata Max 👇

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Știu foarte rebel ,dar frumos,rău de tooot ❤

Max- Bine ai venit!
Eu- Aaaaa.....,,Bine ai venit" suntem doua !😅
Max - Nu o sa mai fiți!
Și 2 baieti o i-au pe Loren !

Eu - Lorennnn, las-o, te rog!
Max- Și dacă nu  vreau,ce o sa faci?
Eu-Nu știu, dar las-o!
Max- Duceți - o!
Eu -Te rog frumos,las-o ce ai cu mine și ce vrei de la mine!
Max - Te vreau orice ar fii !
Eu - Uite ca nu o sa ma ai !
Max - Se apropie ușor și mă miroase,după mă îmi zice ca miros a Jake !
Eu - Și ce te interesează pe tine mucos ,rebel și urat ce ești!
Max mă ia în brațe și mă duce într-o camera rece și întunecată!
Mă leagă cu lanțuri și începe sa țipe la mine, apoi avansează!
Începe sa mă lovească cu picioarele dar și cu pumni ,nu mai putem sa mai rezist și am început sa urlu de durere !
Eu -Lăsa-ma, în pace,idiot ce ești!
După 2 ore de bătaie nu mai putea așa ca Jack s-a oprit și s-a transformat în vârcolac și a adormit lângă mine iar eu stătea legata de lanțuri!
●Dimineață●
Mă trezesc cu Max pe mine și incep sa îi lovesc cu picioarele deoarece cu mâine nu puteam ca un idiot m-a legat!
Eu- Trezește -te și dezleagă-ma ca îmi este foarte foame!
Max - Mai stau un pic ca îmi este somn !
Eu-Off...trezește-te ca îmi este foame!

Max mă dezlega și urcam scările apoi mergem într-o sala mere și ne punem la masa!
Eu- Max unde este Loren ?
Max- O sa vina imediat !
După 2 minute apare și Loren chiar vesela 😑
EU-CE faci Loren?
Loren - Bine ,,cu cine ai dormit noapte trecuta ?
Eu- Ca dracu ,Max a adormit lângă mine iar eu stăteam legata cu ochi în sus ,știi ca eu nu adorm devreme!😆
După ce mâncăm Max se ridica și după și eu fac la fel.
M-a dus într-o camera super drăguță și a zis ca ăsta este camera ,,noastră"*😡

Mă port așa de frumos cu el ca sa pot sa evadez cu Loren ,doamne ferește nu as da cu un demon, ucigaș de suflete în viața mea!

Cam scurt dar nu am mai avut timp sa îl termin! 😊Scuzeee..
Va pup ,și va mulțumesc ca am ajuns la 37 de ochișori și 7 voturi 😊
Scuze pt greseli!😊

Copilărie distrusaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum