Eu-Auzi Max,știi ca eu nu te iubesc ca sa înțelegi 😒
El - Dar știi ca nu o sa te mai întorci.
Eu-Nemernicule ,sa știi ca nu o sa dorm cu tine niciodată nu acela pat și în cea camera sa fie clar !
Max-Hmm....
Max mă ia de mana și sare pe mine și baga ceva în gura....
-Ce mi-ai băgat în gura?
-Aaa o pastila sa te liniștești draga..😅
-Sigur Max?
- Sigur....
-Max mă simt rău!😣
-Înseamnă ca si-a făcut efectu'.
-Ce mi-ai făcut?
-Doar ca te-am drogat !😏
-,,Doar" Max Îți dai sea ce mi-ai făcut?Nu pot sa cred ca te credeam un prieten dar m-am înșelat amarnic!
Și incep sa plâng lăsându-ma ușoară pe podeaua rece.
Nu îmi venea sa cred ca este atât un animam și ca nu se gândea ca m-a distrus,credea ca după ce o sa evadez o sa rămânem prieteni,dar nu mai are șanse...
-Nu am suflet,ca sa știi!
-Pai vadă,spune eu plângând!
Max pleacă și eu îmi șterg lacrimile ,trebuie sa plec neapărat de aici Max poate sa mă omoare oricând are chef..
Am ridic după podeaua rece și plec din camera.
Mă duc sa o caut pe Loren în tot castelul.
Încep căutările din bucătărie sa îmi iau ceva de mâncare.Dupa ce găsesc o punga de cipsuri Lay's😂încep sa o caut pe Loren și după ce ajung o ușă o deschid și îi văd pe Max cum si-o trage cu Loren😮😮😂😶😶😶😶
Încep sa fug cât mai departe prin pădure si îi aud urletul lui Max începe sa alerge după mine dar nu poate sa mă prindă..
Într-un final ajuns pe o strada și incep sa fug mai repede auzindu-l pe Max apropiindu-se de mine.
Am ajuns in apropiere castelului în care se afla Jack.
Încep sa știu după ajutor apropiindu-ma de castel dar totul era pustiu.
Mă opresc în fata castelului și intru în el încep sa strig dar nimic.
Max darama ușa și se aproprie de mine și imi șoptește:
-Mai bine nu evadai!
-Ce ai făcut?
Nu mai apuc sa vorbesc ca Max mă ia pe sus și urcând scările cu mine mă duce într-o camera și începe sa mă pupe😂
Și sa mă muște pe gat..
Dar după atmosfera se încinge😂nu vroiam sa fiu omorât așa ca i-am făcut poftele lui Max.
După o noapte petrecută lângă Max l-am întrebat unde este toată lumea și a zis ca a omorat-o! 😱😱😱😱😱Știu forate scurt ,dar promit ca o sa fac noul capitol mai lung !
Va pup😍😘😘😘😘
CITEȘTI
Copilărie distrusa
VampirosMady are o copilărie distrusa,o sa va vedeți totul pe parcursul poveștii! ????????? Sper sa va placa această poveste și sa îmi dați follow!????