Son Defa

103 11 1
                                    

Bu satırlarda son kez bahsedeceğim sana olan kırgınlıklarımdan.Benim bir kalbim olduğu gerçeği aklına geldi mi hiç?Kaburga kemiklerini kırarcasına sarılırken,öperken delice çarpan bir kalbim vardı fark edemedim değil mi?Fark etsen bu kadar kırıp dökmezdin.Üzerine titrer kıyamazdın.Oysa ne kadar çocuktum ben seninle.Ve asıl önemli olan bir kız çocuğunun babasına duyduğu güven gibi nasıl da güvenmiştim sana.
Düşünüyorum da alay eder gibi sevmişsin beni,hiç kıymet bilmeden.Yıkıp dökerek,dağıtarak sevmişsin beni.Seni unutmaya nereden başlayacağımı bilmiyorum.O kadar çok ve o kadar güzel sevmiştim ki seni,seninle ilgili doyamadığım hiçbir şeyi silmeye kıyamıyorum.Kıyılmıyor.Şuan sana ihtiyacım var,sesine,sarılmana,en önemlisi de bize ihtiyacım var.Özleniyor be.Aramızda ne geçerse geçsin özleniyor.Nefret ederek uykuya dalıp,çok severek uyansan da özlüyorsun.Özleniyor.Umursamaz tavırlarını ve beni görmezden gelişmelerin,hele ki hiç edişlerin dayanabilme gücüme çok fazla geldi.
An geliyor beni senden vazgeçmek zorunda bıraktığın için en ağır hakaretleri etmek istiyorum. Sana karşı öyle bir kırgınlığım var ki ne yaparsam yapayim bu kırgınlığı hafifletemiyorum.
Ve bir gün beni ara istiyorum.Öyle telefonla değil.Şefkatimi ara, sıcaklığımı ara.Benimle kaybettigin huzuru hiç kimsede bulama.Ben her gece seninle olmayı dileyip sensiz uyanmalarımla kaldım hep.Peki,sen hiç özlemedin mi beni?Gecenin bir yarısı yatağın ucuna oturup,aramak istemedin mi?Aklına gelmedim mi?Olmadık bir anda "o olsa böyle olurdu.."demedin mi?Doldu mu boşluğun?Unuttun mu beni?Ben unutmadım.Ama artık dokunmuyor beni görmezden gelişlerin.Çok iyi bili-yorum beni sevmediğini.Biliyorum,o içten gülüşlerin gözlerime dokunmu-yor artık.Artık yokum sende.Biliyorum aramıza günler,aylar hatta insanlar girdi.Belki de seneler ve bir ömür girdi.İşte sen tam da bu noktada mutlu olmuşsundur.Seninle aramızda uçurumlar var artık...
Ben ne seni unutacağım ne de seni sevmekten vazgeçeceğim.Ve şunu da bilmelisin ki,ne kadar uzakta olursan ol hep solumdasın.Soluğumdasın. Yanımda gezdirdiğim yalnızlığımdasın.Nereye gidersen git sadece bir "ahh" uzağımdasın.


Ben Beklerim Sen Saat TutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin