Why must u?❤

11 3 0
                                    

Keesokan harinya di sekolah..

"Chorong, mulai hari ni kita putus sahabat!". Bentak Yuri kepada Chorong.

"Kenapa kw cakap camtu?Apa salah aq smpai kw jadi camni?".Tanya Chorong dengan penuh kehairanan

" Kw nk tau x? semalam aq ada jumpa Jimin sebab nk luahkan perasaan aq pada dia tapi kw tau x apa dia kata,dia kata dia x suka kt aq ttpi dia suka kt kw!!". Bentak Yuri sekali lgi lalu brlalu pergi dari situ.

Chorong sgt sedih dgn jawapan Yuri sebentar tadi.Kenapa Jimin cakap camtu? Chorong mesti jumpa Jimin dan bercakap secara berhadapan nnti..Selepas tamat waktu persekolahan, Chorong terus ke belakang sekolah untuk berjumpa ngan Jimin..

                  ..............................

~Kt belakang sekolah

"Kenapa kw cakap kt Yuri yg kw suka kt aq? kw tau x, Yuri dh xnk berkawan ngan aq sebab kw". Tanya Chorong kpd Jimin.

"Apa salahnya klau aq cakap camtu kt Yuri. Memang aq suka kt kw, Chorong". Jawab Jimin.

"Tapi aq x suka kt kw Jimin!".Luah Chorong dengan penuh perasaan marah.Chorong begitu marah ngan kenyataan Jimin.

"Wae, Chorong? sebab kw masih x dapat lupakan J hope lagi ke?". Kata Jimin lalu membuatkan Chorong tersedu.

Macam mana Jimin boleh kenal J hope? Chorong terus pulang ke rumah tanpa menghiraukan Jimin..Chorong pulang ke rumah sambil menangis sepuas hati...

" Maafkan aq, Chorong". Bisik hati Jimin...

You are my love💙Where stories live. Discover now