Hate💔or Love❤?

13 3 5
                                    

Setelah seminggu, Chorong x datang ke  sekolah.Jimin sangat risau akan keadaan Chorong...
Jimin minta pertolongan Suga untuk melawat Chorong. Suga setuju kerana dia x sanggup melihat Jimin bersedih lagi.

Selepas pulang dari sekolah, Suga x pulang ke rumahnya. Sebaliknya dia terus pergi ke rumah Chorong untuk melihat keadaan Chorong sekarang nii...

Setelah mengetuk pintu rumah Chorong berkali-kali,akhirnya Chorong membuka pintu juga.Chorong mempelawa Suga masuk ke dlm rumah..

"Sampai bila Noona nk buat hyung mcm tu?noona dh lupakn kata ii terakhir j hope hyung?". Tanya Suga kepada Chorong. Pertanyaan Suga membuatkan Chorong tersentak.

"Unnie x pernah lupa, Suga. Tapi...."Kata Chorong.

"Tolonglah terima Jimin sebagai teman lelaki Noona. Lagipun dia ikhlas terima noona seadanya". Pujuk Suga

Tidak lama kemudian, Chorong menuju ke pintu rumah setelah ada seseorang mengetuk pintu rumahnya.Selepas itu Chorong terkejut kerana apabila dia membuka pintu rumahnya, Jimin menghulurkan sejambak bunga Ros kegemaran Chorong kepadanya.

"Sudikah awk menerima sya sebagai teman hidup awk?". Ujar Jimin lalu membuatkan Chorong menekup mulut menahan sebak lalu mengganggukkan kepalanya perlahan sebagai tanda setuju...

"Kamsahamnida Chorong". Jimin terus memeluk Chorong.

Suga yg sedari tadi hanya memerhati kelakuan mereka berdua sambil tersenyum sorang diri lalu menepuk tangan.." J hope hyung, Noona Chorong dh dapat cintanya. Jimin hyung memang layak untuk Noona Chorong..." bisik hati Suga sambil menangis.

Akhirnya kebahagiaan yang ingin dikecapi oleh Chorong dan Jimin kini
milik mereka....
"Saranghae Chorong" bisik Jimin ke telinga Chorong lalu Chorong menjawab " Jimin Oppa, Neomu Saranghae..."💕💕


The End....


Tq kepada sapa ii yg dh baca ff sya nii...
Jgn lupa vote tau😂😂

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 24, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

You are my love💙Where stories live. Discover now