61 Tavsiye

485 50 7
                                    

Öncelikle merahabalar. Bayağı uzun bir zamandır kitaba bölüm atmaya vakit bulamadım. Gerçi bu durum sadece burç kitabım için geçerli değil. Bu yüzden çoğu kişi okumayı bırakmıştır ya da kitabımı kütüphanesinden çoktan çıkarmıştır bile. Şimdilik elimden sadece bunun için özür dilemek gerekir. Sonuçta değişen eğitim sistemi ile okul geçiş sınavları iyice detaylandı ve zorlaştı, bilirsiniz.

~~

Kovaların yüzü ebediyen asık kalmaz. Eğer onun için bir şeyleri değiltirip kendinize bağlamak istiyorsanız ona iyi bir arkadaş çevresi verin. İçinde fırtınalar kopuyor, yüzü hiçbir anlam ifade etmiyor olabilir ancak o hep çevresindekiler için çabalar. Mutluluğunu başkalarına adar bir kova. O mutluysa kova mutlu, kova mutluysa belki o da mutlu.

Neyse, neyse. Demeye çalıştığım onun kırılmış kalbini yavaş da olsa güzel bir yolla tamir edebilirsiniz. Ona arkadaşlar bulun, onu kendisinin istemediği zamanların haricinde yalnız bırakmayın ve ona iltifat edin, içten olun ve onunla zaman geçirin.

Bir kova her zaman negatif bir insan değildir. Unutmayın ki onu "o" yapmak sizin elinizde. Bunları yaparsanız büyük ihtimalle sizi kabul edecektir. Çünkü zaten etrafında pek fazla dostu yoktur, sadece arkadaşı vardır. Arada bir yanında gerçek dostların varlığını hissetmek ona ve bitmiş tükenmiş, uzay boşluğu gibi ruhuna iyi gelecektir.

KOVA BURCUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin