Genelde diğer insanlardan pek bir şey beklemez çünkü tekrardan kalbinin kırılacağını bilir. Dışlanırsa onlara kırılır ancak belli etmez. Duyguları onun İçin bir günlük gibidir. Sadece sayılı kişiler o defteri açıp onun kalbine sahip olabilir.
İnsanları karakteristik , fiziksel, dini, ırkı, milletine dair konularına göre dışlamaz. Diğer insanların barış içinde yaşamalarını, saygı göstermesini ister. Terbiyesiz ve çocuksu tipler onu çekmez çünkü ona karşı dengesiz davranırlar.
Genelde kendi sıkıntıları yerine çevresinin sıkıntılarını çözmeye çalışır. Bir bakmışsınız size hayatın sırrını vermiştir. Onu dikkatli dinleyin bence ;)
Dostlarını daima kendinden önde tutar -tabii onu anlayabilen kişiler bulabildiyse-
Kaba davranışlı insanlara bir yanıt vermeye uğraşmaz. Kendisinin kaybedeceğini bilir.
Ona aşırı bağlı, yapışık, sürekli peşinden gelen tiplere sadece bir kere konuşur ve hala devam ediyorsa onunla iletişimini keser.
Ne çok sakin, ne de çok hareketli tipleri severler. Tam ortasındaki insanlarla ilgilenir.
Kalbini her ne kadar kırsalar da İnsanlığa yardım etmekten bıkmazlar. Siz farkında olmasanız da o sizi çok önemsiyor. Hayatından çıktığınızda sizi özleyecek. Sadece duygularını dışarı vurmaya korkar. Size bağlı olduğunu sözleri yerine davranışları ile göstermeye çalışır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOVA BURCU
De TodoKova Burcu insanları hakkındaki gerçekler, düşünceleri ve alışkanlıklarına dair bilgiler ve kendi düşüncelerim. Rastgele içinde #234 | 27.05.2017 Kova içinde #1 | 19.05.2018