Medya: Gizem
Arkadaşlar ilk defa yazıyorum hatam olursa kusura bakmayın hatta nerde hata yaptığımı söyleyin asla gücenmem inşallah begenirsiniz iyi okumalar
"Senin ağzından çıkanı kulağın duyuyor mu Şimal " dedi Azat. Şimal'in hıçkırıkları şiddetlenince Azat bağırdığını yeni fark etmiş kendine okkalı bir küfür etmişti fakat sevdiği kızın başkasının olacağı düşüncesiyle Mardin'i yakmak istiyordu. Aralarındaki yaş farkından dolayı ve Azat'ı sevmediği için vermemişti kızını Azat'a Ferman Ağa ve simdi o serseri adama verecekti. Bu da Azat'ı daha fazla sinirlendiriyordu. Aklına gelen fikirle Şimal'e " onu istiyor musun" diye sordu Azat.
Nasıl böyle bi soru sorabilirdi nasıl düşünebilirdi ondan başkasıyla evleneceğini. O an ki sinirle bir ilki yaparak "sen ne diyorsun Azat 8 senedir senden başkasını gözüm görmezden ve sende bunu adın gibi biliyorken nasıl böyle bi soru sorabiliyosun bana sen beni hic mi tanımadın?" dedi bağırarak. "Beni sevdiğini biliyorum ruhemin (ruhum) ve o adamla evlenmeyeceğini de zaten buna izin de vermem ama soracağım soru için emin olmak istedim.
" Ne sorusuymuş bu?"
"Bu gece kaçalım öleceksekte birlikte ölürüz?" dedi soru sorarcasına Azat.Yarım saattir Şimal'in cevabını bekliyordu Azat sabırsızlıkla ve artık dayanamayarak " eğer yanında ölmek istediğin kişi bensem bu gece 2'de konağın iki sokak üstündeki harabe eve gel" diyerek telefonu kapattı. Şimal ne yapacağını düşünürken annesinin seslenmesiyle düşüncelerinden ayrılarak
"Bejji daye (söyle anne)"
"Müsait misin keçamın?" diyerek kapıyı açtı.
"Gel daye" diyerek tekli koltuklardan birini gösterdi. Oturduklarında "çerbu daye (noldu anne)" diye sordu. Annesi odasına sürekli girip çıkan biri değildi önemli bi konu olduğunda konuşmak için gelirdi.
"Bak keçamın o arazi baban için çok önemli seneler öncesinden beri o arazi için kavga ederlerdi simdi de tek şartları sensin. Yarın gelecekler seni istemeye, eğer Azat'tan vazgecmezsen yanarsın artık senin için helal olan Hewran olacak aklını başına al ve ona göre davran sen 'Demir' aşiretinin kızısın." diyerek ayağa kalktı Dilzar Hanım "haydi sevbaş(iyi geceler) deyip odadan çıktı. Sinirle ne yaptığını bilmeyerek eşyalarını valize toplamaya başladı. Abisi Berdan'la fotoğrafını gördüğünde dayanamayarak daha fazla ağlamaya başladı. Dayanamazdı ki o abisine 'şimdi burda olsaydı herşey daha iyi olurdu' diye düşündü. Büyük bi ihale için Azerbaycan'a gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Gelini
RandomHatay'lı Gizem, berdel yoluyla mardin ağasıyla evlenir. bakalım Mardin macerası nasıl geçecek... Mardin'in adetlerine uyacak mı? Yada töreleri saçma bulup kendi bildiğini mi okuyacak??