Az első 💜

15 5 1
                                    

Nagyon-nagyon köszönöm a legelső kihívásomat mdfckn_top_madam-nak.❤❤ Még így is, hogy egyáltán nincs publikált sztorim...

Szóval. 10 tény rólam:

1. Nevessetek ki, de imádom a régi Disney-t. Főleg az egészestés meséket. Azon belül a zenéket. A legjobbak Herkulesben vannak. Meg a Moanaban. Meg még az Aranyhajban is. Na jó, hagyjuk abba, mielőtt beleélem magam.

2. Szintetizátorozok és zongorázok kb. 2 éve. Tudom, nem sok idő, de olyan, mintha már régóta tudnék játszani. Imádom. 💘

3. Most kezdtem el a Once Upon A Time című sorozatot, és nagyon tetszik.😍 Ki gondolná, ezt is a mesékre alapozták.

4. Kedvenc zenekarom a Children of Distance. Szinte minden egyes zenéjük dalszövegét tudom kívülről. Ebben az évben meg nagyon sok új zenéjük fog kijönni, szóval lesz mit tanulnom. 😅

5. Nagyon szeretek kreatívoskodni. Hajtogatás, összeszerelés és társaik. Most a fára való mintaégetésre és a quilling technikára vagyok nagyon rákattanva.

6. 15 éves vagyok, Balmazújvárosban élek, és a Hajdúböszörményi BIG-be járok suliba.

7. Ich lerne deutsch 🇩🇪. But I learn english, too 🇬🇧. (Igen, ezzel a kis nyelvtudásommal is menőzök.)

8. Eléggé paranoiás vagyok. Ebben az a legjobb, hogy mivel szemüveget hordok, amit leveszek alvás előtt, este a sötétben elég érdekes dolgokat látok... Például ezért IS nem szeretem a horrorokat.

9. Kedvenc íróim Leiner Laura és Sarah J. Maas. Imádom a stílusukat, és nagyon jók a történeteik is. Abszolút kedvenc tőlük a Bexi-sorozat (azon belül a Valahol) és az Üvegtrón-sorozat (ebből meg az első részt szeretem nagyon).

10. Sorozatok, amiket most nézek: The Walking Dead; 13 Reasons Why; Shadowhunters; Once Upon A Time; IZombie

És a kapott kérdések:

És a kapott kérdések:

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

1. Palacsinta ❤❤
2. Jelenleg ez a kettő:👇

3. Huhh... Hát vagy Balmazújvárosban maradok vagy megyek Debrecenbe, 72 macskával fogok élni (jelenleg csak macskákra futja). Valószínű, hogy addigra dolgozni fogok, remélem, hogy pszichológusként.

4. Kék 💙

5. Ideköltöztünk Újvárosra. Ha nem jöttünk volna ide, akkor biztos, hogy nem olyan lennék, mint most.

6. Szeretek, és azért, mert sajt. Amúgy nem tudom, miért szeretek, valószínű, hogy azért, mert kikapcsol.

7. Anglia.

8. Barackvirág.😊

9. Kettő is. Egy magát szöcskének gondoló, 5 éves, nőstény tacskó (nem vicc, amilyen kicsi, olyan nagyot ugrik). Meg egy lajhárnál is lustább, fekete-fehér, 2 éves fiú házimacska.

10. Egyenes, kicsit világosabb barna haj, ami ombre-stílusban vált át vörösre.

Az én kérdéseim:

1. Milyen telefonod van?
2. Volt kiskorodban valami plüss vagy bármi, ami nélkül nem tudtál elaludni?
3. Mi volt az eddigi legkínosabb élményed (ha volt)?
4. Van kedvenc vicced? Ha igen, mi?
5. Mi a kedvenc állatod, és miért?
6. Hányszor voltál szerelmes?
7. Ha most bármit megtehetnél (tényleg bármit), mi lenne az?
8. Szerinted miért ítélnek el az emberek másokat?
9. Mi az a tulajdonság, amit nem szeretsz az emberekben?
10. Szereted a tejet? Na és a kakaót? :3

És végül akiket kihívok:
mdfckn_top_madam (kíváncsi vagyok a válaszaidra💕)
VideoMaci (csak mert miért ne😏)
DarkGirlOnTheSky (Instagramon is imádtam a sztoridat, itt is szerettem a történeteidet, szóval remélem, hogy folytatod az írást💘 [tudod, én vagyok az a csaj, aki az Instás sztoridat beírta Wordbe😅])
PCStefany (👈őt tessék követni, mert nagyon jól ír!)
IshipMarvel (mert mondtad, hogy még nem hívott ki senki. Tessék, most kihívtak 😂)

Köszönöm annak, aki végigolvasta. 💞 Illetve megköszönöm annak is, akik rászánják magukat arra, hogy megcsinálják ezt a kihívást. 😊

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Feb 25, 2018 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

Díjazási, kihívásosdiTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon