Aku memerhati sahaja bos yang baru masuk.
"Awal kamu datang.. "Tegur nya.
"Hehe.. "
Aku hanya tersengih sahaja.."Kertas kerja yang saya... "
"Ha dah siap dah bos. Saya dh letakkan Kat atas meja bos kelmarin.
Aku baru trsedar yang Aku pintas percakapan bos Aku.. Alamak... Apa Aku buat.. Matilah Aku..
Aku memerhati sahaja reaksi muka beliau.. Beliau ke? Alah sebagai tanda hormat..
Bos xde menunjukkan apa apa reaksi seperti hendak marah atau mengamuk.. Dia.... Senyum???? ...
Sementara Aku tengah macam patung tak bernyawa ni bos terus masuk ke pejabatnya.. Kjp sekali lagi.. Dia senyum......... Kat Aku pulak tuuuuuu???
Dahlah senyuman Dia mnggoda weh..
Korg nak tengok ke gamba Dia?
Kalau nak pm bwh..
Kalau x nak pandai pandailah byg sendiri..Okay Sambung tadi..
Oh yelah sebelum tu korg x kenal LG kan biodata diri bos Aku? 😜
Nama :Syed suhaimi ( Nama biasa je)
Umo:Kalau nak tau pm
Gf : maybe aq kot😝Oklah Sambung xdi..
Tak pernah pernah bos senyum Kat Aku... Memanglah tak pernah kan sbb Aku ni still lg dlm lingkungan pekerja baru.. So... Agak peliklah jgk..
Baru sahaja aku ingin menikmati keselesaan tempat duduk ku kembali., interkom di mejaku berbunyi...
😒'kacaulah bos ni'
"Lia masuk bilik saya jap"
Selepas interkom tutup, aku merungut sendiri..
"Aduh bos ni mm tak kan nak bg kerja dh kot.. Bapak awalnya.. 😔"
Tanpa melengahkan masa, aku menuju ke bilik bos syed Suhaimi tu.. Pintu diketuk...
"Masuk " katanya dr dalam.
Aku terus masuk dan berdiri di hadapan bos..."Duduklah "
Aku terus duduk setelah dipelawa
"Napa bos nak jumpa saya ye? "
Dia memandang aku lama.. Aish asal ngn bos ni.. Sihat ke x? Seram plk aku...
YOU ARE READING
Miss fotografy
ActionGadis ini bermint dlm bidang fotografi. Dia anak yatim piatu. ...dia berusaha untuk jd yg trbaik dgn dirinya sendiri.. . Nantikan