Pertemuan💙

32 4 0
                                    


Iza sedang main fon sambil tersenyum sorang ii macam kerang busuk.

" Weyy pesal kw tersenyum sorang ii ni..mcm apa jaa aq tengok kw nii". Kata kakak nya

"Eii suka hati aq laa nak buat apa pun. Kw sebok apesal? bgus kw buat kerja kw sendiri laa buat pa nk sebok hal orang ? xde faedah pun". Bentak Iza kepada kakaknya

Kakaknya tu memang suka menyebok pasal hal ii yg x berfaedah. Kakaknya menjelingnya lalu berlalu pergi dari situ tanpa menghiraukan soalan Iza. Jujur kakaknya memang terasa dengan kata ii kasar adiknya itu tadi tapi dia x kata apa ii sebab dia takut akan berlaku salah faham nanti..

"Eiii sakitnya hati aq..dia nk sebok hal aq pesal? selama ni aq x pernah pun sebok pasal dia". Gumam hati Iza lalu meneruskan bermain fon

Iza nii seorang budak yg baik,comel n rajin tapi tu laa xleh klau sehari x melekat ngan fon. Bila buka fon mesti terus jaa buka fb. X tau la apa keistimewaan fb tu sampai sehari xnk lepaskn fon kt tangan.Pelik weyy

        *************************

Iza telah memasuki satu group Fb yg bernama " Minions Fake Family". Kt gp tu semua dak ii semenanjung kecuali Iza n sorang budak lelaki yg berasal Dari Sandakan,Sabah. Kiranya ramai gak laa yg join gp tu n first masuk gp tu semua la perkenalkan diri masing ii termasuk Iza.

Time sorang budak lelaki tu memperkenalkan dirinya, Iza tetiba rasa perasaan yg x dijangka akan berlaku..Perasaan tu lain daripada yg lain. Lelaki tu bernama Am n satu umur Iza gak tetapi lelaki tu tinggal kt penang. Iza rasa yg dia memang dh jatuh cinta kt lelaki tu. Dia rasa selesa dengan layanan lelaki tu kt dia lalu membuatkan dia rasa makin suka kt lelaki tu tapi dia tau yg dia hanya bertepuk sebelah tangan kerana dia x pasti pun yg lelaki tu suka kt dia atau x...

You and me❤Where stories live. Discover now