5 bölüm

47 4 2
                                    

""5"" bölüm""    ==

     Yastığına başını koydu   ve düşündü   beli    o kişi bana  göre deyil   benim sevgimi  hak etmiycek  etmezde.

  Aslında   kimse  benim  sevgimin  kıymetini  bilemez  kim  benim gibi  dürüst  'saf ' mert  seve bilir  kimse  dedi   içinden .  

Genç kız haklıydı  onun birine verdiyi saygıyı sevgiyiz mertliyi     aşkı   dürüstlüğü   öz güveni  kimse ona veremezdi.  

  Kimse Veremezdi  cünki  dünyada  varmı yokmu  bunları bir kıza vere bilecek o bile   belii deyildi .

Erkeklerin cogunluğu   cıkıp cıkıp ayrılıp gidiyorlar  bunu yapmasalarda   2,3 tane birden idare ediyorlar dı  ve işde  bu en büyük sorundu.

Zaten öle bişey de olamazdı  çünkü  kız  hayal aleminde yaşıyordu adeta  genç kızın  duygusu  ve düşüncesiydi.

Genç kız  uyuduğunda  rüya ya daldı   genç bir cocuk   onu uzaktan uzun bir zaman izledi.

  Ve  sonra  karşısına cıktı  kimseciklerin olmadığı biyerde   ve şöyle bir cümle kurdu.

Seni seviyorum  senin  kalbin  benim için benim kalbim senin için  ata bilirmi ?  

    o şansı  bana  verirmisin ?   Dünyam  gözlerim   olurmusun?   der.

    Genç kız  bunu duyunca  şaşırır  ve tam  yüzüne bakacakten  odaya annesi gelir ve rüyasından  uyanır  ve meraklar içinde kalır .

o kişi acaba kim idi ??

 

Genç kız işde o rüyadan sonra   kendi   hayatına bakar  ben beni seveni seveceğim 

     Bana kıymet verene kıymet vereceğim  bana dürüst olana dürüst olacağım der.

(:  Şimdi  O Genç Kızı Seven  Ona Dürüt Olan   Ona Kıymet Veren   Onun Dünyası  Gözleri  Olan Cok  Şanslı  :) 

      Siz  Siz  Olun  Asla Hayatan      Vaz Geçmeyin  Haytın   Önemine  Varın  Ve  Kinseye   Hayatınıza   Karışması İçin   Fırsat   Vermeyin

Önce   İnanıp Güvenin   Ama   Fazla    Göstermeyin   Bana   Kalırsa  Kimseye   Güvenmeyin  Diycem Ama   Güven Olmadanda   Sevgi  Olmaz   Demi "

     Eniysimi   Kalbinin   Sesini  Dinleyin O Zaten  Seni  Yünlendiri

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 10, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşkım İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin