Yassssss bitches EXO IS COMING FOR BLOOD....
BEFORE ANYTHING, PRAYER CIRCLE FOR EXO TO BE SAFE FROM HARM AND DELIVER THE BEST STAGE EVER IN THE HISTORY OF MUSIC.. NOT JUST KPOP.
Out of topic but I can't unsee the Kyungsoo in the caption lmao😂😂😂
IM SO EXCITED ABOUT TODAY URGHH I CAN'T STOP BEING ANXIOUS GOSH WHEN I WOKE UP THIS MORNING I WAS LIKE OKAY HERE WE GO TODAY IS THE DAY AND EVERYONE ELSE IS SO EXCITED BECAUSE WIGGGG EXO IS MAKIN ANOTHER HISTORY AND I'M DEADT –I know you are too 😉😉 –
I MEAN ELYXION IN OSAKA JUST ENDED YESTERDAY AND TODAY IM GETTING MORE OF THE KINGS AND WHAT!??? A ROYALTY CONCEPT PLUS A JONGIN SOLO FHAFDYAJSAGDFA LEMME GO CRY IN A CORNER IMT NOT GONNA STOP CRYING ANYTIME SOON.. "BITCH I HOPE BAEKHYUN SCREAMS OLYMPICS ARE U READY "🚶..
EXO IS GONNA BURN THE OLYMPICS STADIUM DOWN.. I JUST WANT GOD TO SHOw ME THE FACES OF ALL THOSE WHO CALLED POWER A FLOP LMAO THAT FLOP SONG IS GONNA BE HEARD BY ABT 5 FREAKING BILLION PEOPLE AND I CAN'T STOP WHHEEZING ASGHADGAHAGS WHAT AM I EVEN SAYING LMAO...
ANYWAY, I GOTTA GO. EXO's NUMBER ONE HYPE WOMAN HERE YES I KNOW I'M A LAZY AUTHOR AHAHHAAHAHA BUT I'M GONNA START A NEW BOOK SOON WAIT FOR IT...
BUT, did y'all see Chanyeol touching Baekhyun's titties yesterday I mean I omfg sgaw sjgak
Oops Battery OUT
BYE BITCHES...LET'S GET SLAYED AND WIGLESS.
P. S: 2.06k PEOPLE BLESSED THIS BORING BOOK. WHOEVER THESE PEOPLE ARE, I LOVE U OKAY 😭😭 YOU DESERVE THE WHOLE WORLD I'D SEARCH THE UNIVERSE FOR U, FIND U AND GIVE U A KISS.. TILL THEN, VIRTUAL KISS SENDING...
YOU ARE READING
ChanBaek: Face To Space
Fanfiction/|| highest rank : #1 in exofic in exootp COMPLETED ⚠WARNING ⚠: BoyxBoy Part 1 Two strangers meet and become friends. Love blossoms between them too BUT, Bounded by a childish promise he...