Lucas szemszöge:
Tudom,hogyan menthetném meg, de nem tehetem.Örökre meggyűlölne érte.Zero már sejti mire készülök. De ,ha ez az egyetlen módja annak,hogy újra mosolyogni láthassam, megteszem. Harry az összes vendéget kikisérte,odajött hozzánk, tanácstalanúl könnyes szemekkel térdeltünk Cordelia mellett. Eldöntöttem,hogy megteszem.Nem birtam tovább nézni,hofehér bőrét boritó vért. Aranyos arcára került egy csöppnyi vér, letöröltem ujjammal, majd megizleltem. A testem minden egyes porcikája beleboryongott.Zero gyűlölködve nézett rám.
-Te meg mit csinálsz?! Ez undoritó!Hogy vagy képes ezt tenni?!-orditott Zero
-Lucas-szólalt meg Harry
-Dehát apám-mosolyodtam el keserűen-tudtad jól mindvégig, miféle szörnyeteg vagyok, és te is sejthetted már Zero. De pontosan tudjátok,hogy őt soha nem bántanám.
Harry lesütötte szemét. Zero arca egyre jobban eltorzult. Kezét ökölbe szoritotta, majd elment.
Gyengéden fölemeltem Cordeliát. Meg kell tennem, legalább élni fog. A hasa és a dereka csupa vér volt. Karjain a rózsák tüskéi áltam karcolt sebek boritották, de még igy is gyönyörű volt. Mosoly volt az arcán. Mosolyogva halt meg.
Felvittem a szobájába és lefektettem az ágyra. Egy darabig néztem , ahogy az ablakon besüt a holdfény. Gondolom Robert nem tudta,hogy ,ha emberként öli meg, nem örökölheti az erejét...Telihold van. Tehát maradt 3 napom arra ,hogy visszahozzam.
Szoltam egy cselédnek, Martha-nak,hogy mossa le a sebeit , kötözz be és adjon rá hófehér tiszta ruhát.
-Dehát...-szólalt meg
-Meghalt...ugy-e ezt akartad mondani?
-Uhm-és be is ment,hogy megtegye amire kértem
- - -
-Bemehet-jött ki szomorúan Martha
Bólintottam. Mikor bementem, mintha csak békésen aludt volna. Hosszú fehér ruhájában olyan volt , mint egy angyal. Meg fogom tenni, és erről sem Harry sem Zero nem kell ,hogy tudjon.
Harry szemszöge:
Tehát végül igaz a jóslat.
Robert megölte őt.Lucas nem fogja tudni visszahozni őt, hisz arra csak a tisztavérű vámpirkirály képes. A leghatalmasabb. Cordelia nem tudja, hogy Lucas nem a vérszerinti gyerekem. Ő egy vámpir. Raul barátom fia volt, de a vámpirok emberbőrbe bújt szörnyetegek. Mind gyilkolnak. Bár Raul családja más volt, békében éltek, de pár vámpir ezt nem nézte jó szemmel, ezért megölték őket. Raul tudta ,hogy ez lesz ezért időben cselekedett és elhelyezte Lucast nálam. Lucas komolysága rémisztő volt. Soha nem volt szomorú a családja miatt. Aznap este, mikor megtalálta Cordeliát, teljesen megváltoztatta. Boldogabb lett
YOU ARE READING
Rosary, Vámpirok & Titkok & Szerelem
RomanceSziasztok, igazából ez az első történetem. Imádok mindent,ami a vámpirokról szól. Sokszor van úgy, hogy egy zenére ábrándozni kezdek, előjönnek kisebb történetek. Gondolom ez veletek is van igy. Nos,ez a történet egy lányról szól, aki nem tudja ki ő...