Buna! Ma numesc Amy si am 16 ani. E vacanta de vara. Perfectă sa te relaxezi. Iar eu merg intre-o tabara super tare...
Dar nu stiu ce ma paste...
Am ajuns la destinație. E un loc frumos. Doamna cu care am sosit si profesoara mea, ne-a așezat câte 3 in camera. Eu am fost pusă cu 2 fete foarte dragute:Deliah si Mary. Sunt prietenele mele cele mai bune si ma bucur ca stam impreuna.
După ce ne-am despachetat bagajele am mers la masa. Acolo am întâlnit 3 băieți:Laito, Kanato si Ayato. Ce frumosi...dar nu ii cunosc.
Mi-am facut curaj si am vorbit cu cel care arata cel mai bine😎
Eu:-Buna!?
Laito:-Buna! Amy nu este asa?
Eu:-De unde stii?
Laito:-Am metodele mele...
Eu:-Ok..
Laito:-Vrei sa ma cunosti? Iti place de mine? Dar vrei sa afli cine sunt?
Eu:-WTF! De unde stii?
Laito:-Tu mi-ai spus...Acum!
Eu:-Ce toanta sunt!?
Laito:-Nu fi asa dură cu tine..Hei! Putem vorbi afara despre amândoi.
Eu:-Ok..
Laito:-Dar iti dau un sfat...Stai departe de fratii mei..Cun sa zic...Sunt cam "pefofili"..
Eu:-WTF!
Am iesit afara. Spre surprinderea mea, m-a dus in camera lui. Ce niez?
Laito:-Pari o fata de incredere..Pot sa iti spun ceva? E foarte important
Eu:-Daa. Orice!
Laito:-Imi placi! Vrei sa ne mai intalnim?
Eu:-Da
Laito:-Diseara e discoteca. Ma gasesti la intrare la ora 18.00 fix.
Eu:-Ok
Laito:-Acolo vreau sa iti arat ceva
Eu:-Bine..
Laito:-Bine atunci. La revedere "Bitch-chan"
Am plecat. Recunosc..Mi-a placut cum m-a numit..
La ora stabilita ne-am intalnit. Era gata sa faca un gest. Dar nu stiu ce. Cu o voce placuta mi-a soptit:
Laito:-Esti gata?
Eu:-Pentru ce?
Laito:-Pentru asta!
De odata m-a muscat de umar. M-a durut, dar era la fel ca si intepatura de tantar.
Laito:-Nu fugi? Nu tipi?
Eu:-De ce as face asta?
Laito:-Esti cea mai curajoasa fata pe care o stiu
Eu:-Merci!
De odata m-a SARUTAT! Primul meu sarut!Mrrrr.
Laito:-Acum hai! Sa ne distram putin la discoteca.
Acea noapte le-am spus fetelor despre tot, ocolind faza cu muscatura.
Abia astept ce o sa se intample maineAsta e tot de o cam data. Sper sa va placa!