A patra zi- Vizitele si optionalele

122 6 3
                                    

Astăzi e o zi specială! Nu facem cursuri! În loc mergem in vizite la un muzeu și un loc"surpriză"! Vom merge toti, inclusiv persoanele mele "preferate"
Făcând un mic bagaj, cu o sticlă de apă, o bluza de schimb, banii si telefonul, le-am întrebat pe fete:
Eu: Cu cine stati in locurile din autocar?
Mary: Cu Deliah, cine crezi? Tu cu care dintre băieți? Zii ca Ayato!
Deliah: Nuu! Trebuie sa stai cu Kanato! Trebuie sa il cunosti mai bine!
Eu: Pot să stau si singura! Cine se așază lângă mine, poate sta! Oricum vreau sa stau cat mai in fața, sa ascult muzica si sa dorm nitel.
Normal, după cum am spus, ar trebui să aleg unul din băieți, dar încă nu stiu. Am discutat și le-am propus să le zic la sfârșitul taberei
Ora de plecare! Ma asez mai in fața, mai exact, locul al cincilea. Lângă mine se așeza cineva. Întorc capul si le cine credeti ca vad? Pe Laito, desigur!
Laito: Mai, mai, Mai! Crezi ca scapi asa usor de mine, Bitch-chan?
Eu: Buna Laito!
Laito: Pot sta aici?
Eu: Ok. Dar nu ma deranja, te rog!
Laito: Nu am de ce! Doar vreau sa vorbesc ceva cu tine!
Perfect! Fix asta imi trebuia! S-au dus planurile mele!
Eu: Da!? Despre ce vrei sa discutam?
Laito: Ghici!
Eu: Despre cine voi alege?
Laito: Fata deșteaptă ce esti! Te duce mintea! Pot să îți arăt cat de mult tin eu la tine?
Eu: Depinde!
Laito: La cum te stiu, o sa iti placa!
Din buzunarul jachetei sale, scoate o cutiuță mica si neagră
Laito: Deschide-o! E pentru tine!
Wow! Nu ma asteptam! Chiar sunt specială pentru el! Totusi ma rog la Dumnezeu sa nu fie niște lucruri care nu sunt pentru vârsta mea! Are o " minte murdara"!
Spre surprinderea mea, Laito mi-a dat un lănțișor. Foarte frumos, cu o piatră rosie, in forma de inima
Eu: Wow! Nu trebuia! Multumesc!
Laito: Da-mi-l putin. Sa ti-l pun la gât.
După ce mi l-a pus, a încercat să mă muște, dar am scapat deoarece am ajuns la muzeu
Era in jurul 12. Tot timpul vizitei am luat notițe, Laito uitandu-se întotdeauna la ele. Apoi am mers intr-un foișor amenajat, unde am luat masa. Am avut supa si, daca voiam, un sanvis. L-am luat in caz ca mi se făcea foame pe drum.
În drumul spre autocar Ayato tot imi șoptea niște chestii de neînțeles. Una am inteles-o, si cam asa a sunat: "Vei fii a mea!"
Nu după mult timp am ajuns la autocar. La întoarcere, am stat cu Kanato, vorbind despre tot felul de lucruri ciudate. Ajunsă în camera, vad ca Laito era pe balcon.
Eu: De ce ai venit?
Laito: Așa am vrut! Acum, in schimbul lănțișorului, trebuie sa ma recompensezi; vreau sânge!
Eu: Îți sunt recunoscătoare pentru el, dar nu mai suport sa doneze sânge. E prea mult!
Laito: Haide! La mine ti-a placut! Tu mi-ai spus!
Eu: Stiu ce am zis, dar..
Nici nu am apucat sa imi termin propoziția, cand acesta m-a apucat de încheieturile mâinilor, miscandu-ma de gât! La el e cea mai nedureroasa muscatura, si asta imi place..
Laito: Bitch-chan, se vede ca ti-a placut! Acum Haide! Trebuie sa ne alegem optionalele.
Optionalele sunt obligatorii! Ce ironie, nu? Avem 3, si 3 trebuie sa facem. Eu am ales: arte marțiale, desen si paintball
Toti băieții au fost la aceleași activități ca mine, dar cel mai mult mi-a placut la artele marțiale (adica Karate). Am avut ocazia să îl bat pe Laito si Ayato! Kanato nu a vrut să facă cu mine.
Seara, am mers, am luat cina si apoi am mersîn camera. De data asta am dormit toata noaptea!
Dar mai sunt doar 3 zile si plecam..Mai sunt 3 zile si fac decizia cea mare..Am făcut ceva ca sa imi dau seama cine va fii, dar până duminica, numai eu si creierul meu stiu

Asta e tot, dragilor. Spuneti-mi, cu cine credeti ca va fii Amy? Cu Laito, Kanato sau Ayato? Spuneti-mi in comentarii! Sper ca v-a placut!





《RO》-Diabolik Lovers-În tabaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum