A șasea zi- Schimbări și decizii

96 7 2
                                    

În acea seară cineva la usa camerei noastre. Nu putea fii unul dintre băieți căci ei dau buzna. În schimb a venit doamna noastra dirigintă.
Dna: Va culcați fetelor?
Mary: Ne pregătim. Eu imi sun părinții. Deliah e la baie iar Amy isi strânge din lucruri
Dna: Ok! Eu am venit sa va anunt ca maine e concursul de talente si tot-odată si un mini-ball
Eu: Va multumim ca ne ati anunțat
Deliah a iesit de la baie cu prosopul ei si un sampon
Deliah: Desigur. Nu e problemă
Dna a iesit cu un zâmbet cald don camera
Deliah: Cu ce am fost de acord?
Eu: 😂😂! Maine va fii concursul de talente si mini-ball
Mary: Mini-ball! Ooo! Amy!? Partener!?
Eu: Dar am decis să le spun cand plecam.. De ce e viata grea!?
Deliah: Draga doar "keep relax"! Nu te mai gândi! Hei! Participi la concurs?
Eu: Da! Voi cânta! Derniére Danse de Indila!
Mary: E o melodie frumoasa!
Deliah: Dar grea!
Eu: Stati linistite! Ma descurc! Voi cântati impreuna?
Mary: Normal!
Deliah: E surpriză!
Eu: Ok! Abia astept!
Ma trezesc pe la 5 ca sa beau apa. Deodata ii vad pe cei trei frați in camera. Nu aveau treaba cu mine. Numai Kanato era lângă patul meu.
Laito: Aaa! Bitch-chan! Ai decis să te trezești? Am venit sa iti spunem ceva!
Eu: Cine va lasat sa veniti in toiul nopții?
Mary: În primul rând răsare soarele. E vara. În al doilea rând eu si cu Deliah i-am lăsat să intre. Sunt aici de pe la 3!
Ayato: Așa e. Ce vrem sa iti spunem ca vrem verdictul mai devreme! E ball-ul azi... Și m-am gândit că ar fi frumos sa ai un partener...
Eu: Hehe! După cursuri si opționale, va rog! Sa tin misterul!
Deodată Ayato observa colierul dat de Laito
Kanato: Ce e Ayato-san?
Ayato: Laito!? Ce e asta!? Stiu ca colierul de la mătușa noastra!
Laito: Stiu si Eu! Mătușa a zis sa il dau unei fete speciale! Si asta am făcut!
Kanato: Dar stii ca acesta transmite emoțiile de placere..
Eu: Cum adică?
Laito: Este vrăjit! Stai linistită Bitch-chan! Nu te afectează! Doar strălucește atunci când te afli lângă cel de care iti place! Dar trebuie sa spui sincer!
Eu: După opționale dragilor! Acum, AFARA!
Uneori imi e rusine sa dau ochii cu ei! Dar nu este asa rau! Unul din ei este cel pe care îl iubesc și asta e placut!❤
Azi a fost o zi normală la cursuri dar între pauze l-am văzut mai visătoare pe prietenele mele!
Eu: Ce e fetele?
Mary: Paii.. Promiteti ca nu spuneti nimănui?
Deliah: Normal!
Eu: Și Eu! Acum, zi tot! Apoi Deliah!
Mary: Imi place Subaru!
Eu: Aww! Pot să vorbesc cu el sa va întâlniți!
Mary: Nuu! Am vorbit deja cu el! Vom merge la ball impreuna!
Eu: Ce drăguț! Acum Deliah!
Deliah: Pai.. E vorba de Ayato...
Eu: Ooo!
Deliah: Nu pot să îi spun! La tine, e problema. Trebuie sa alegi! Nu pot să îți fac asta! Esti prietena mea de suflet!
Eu: Poți să îi spui! Iti zic ceva! Nu e el!
Deliah: Serios! Deci pot!
Eu: Sigur!
Mary: Bine! Ne mărturisim secretele mai tarziu! Paa
Am plecat... Vin optionalele.. Vin schimbările... Vin deciziile!
Avem doar un opțional. Am ales trasul cu arcul! Evident ca si băieții au venit! Nu ma asteptam ca si Azuca să participe! Dar e doar ajutor!
Azuca: Buna copii! Azi ve-ți invata cum sa trageți cu arcul
Ora era normală până când Azuca s-a decis să facă un lucru nesăbuit!
Azuca: Te termin omule!
Ma ochise pe mine sa tragă cu o săgeată!
Laito: AMY! ATENTIE!
Lovitura destinată mie l-a rănit pe Laito! A căzut la pământ!
Eu: LAITO! TREZESTE-TE!
Am început să plâng! Deodată colierul strălucea! Trebuia sa spun! Am urlat:
Eu: TU ESTI CEL ALES! TE ROG! TREZESTE-TE!
O lacrimă a curs pe obraz până pe pieptul vampirului. S-a trezit, dar amețit!
Eu: Laito! O Doamne! Multumesc!
Îl strâng în brațe! Nu mai puteam
Laito: Amy-san! Esti bine! Dar.. Am auzit.. Chiar eu sunt?
Eu:(Cu lacrimi în ochii) Daa!
Ayato: Ma bucur pentru voi!
Eu: Băieți.. Nu va supărați pe mine! Nu am..
Ayato: Nu e nimic! În plus acea Deliah mi-a spus!
Eu: Deliah! Off! Nu conteaza! Kanato-san imi pare rau
Kanato: Merci pentru sinceritate... dar ma simt prost totusi
Eu: Nu trebuie! Mai tii minte ca ai vorbit cu o prietena de a mea, Eliza?
Kanato: Da!
Eu: Ei bine, mi-a spus că vrea să te cunoasca! Si ca te cam place!
Kanato: Poate vorbesc cu ea, dar sa imi dai numărul ei de telefon!
Eu: Sigur! Dar mai intai trebuie sa il găsim pe pe Azuca! Avem niște treburi de rezolvat!
Toti l-am cautat! Nici macar nu stiu de ce a făcut asa ceva.. Poate din gelozie!?
Îl ajut pe Laito sa ajunga la cabinetul medical, dar din fericire nu are nimic grav! Apoi il car până la el in camera! Fug la mine ca sa repet pentru concurs! Imi pun căștile, si ascult melodia si o fradonez. Mai mult dansez. Mai fac si curat. Nu știați dar de la 4 ani la 9 ani am făcut dansuri. Încă mai stiu ceva! Valsul! Ma învârt asa cu ritmul muzicii. Dintr-o dată simt ca cineva ma apuca de mana, in pozitia luată de mine! Imi urmează pașii, grațios si romantic. Deschid ochii si e Laito. Ma opresc.
Laito: Ce e Bitch-chan? Parca iti plăcea?
Eu: Imi place! Dar..
Laito: Dar ce? Parca ti-e iti place de mine!
Eu: Stiu, dar.. Imi este rusine..
Laito: Tie!? Rusine!? Haahaa! Ce gluma buna!
Eu: Daa! E ciudat! Dar ai fii, practic, primul meu iubit!
Laito: Ha ha! Eu? Dar esti prea frumoasa si prea deșteaptă. Nu are cum!
Eu: Uite, are cum!
Laito: Vii cu mine la ball?
Eu: Daaaaaaa! Dar.. Vreu sa particip la concurs...si vreu sa cânt.. dar am mici emoții..ai vrea sa facem duet?
Laito: Mai întrebi! Desigur! Doar dă-mi melodia si gata!
Asa am stat o ora sa vorbim. A plecat. Dar încă nu stiu: vrea sa fie iubitul meu!?
Au venit fetele. Au fost la alte prietene pentru a se lauda.
Mary: Deci.. Laito! Mrr
Deliah: Asta e decizia ta! Asa
Eu: Hai sa vb de alt ceva! Nu ne aranjam?
Deliah: Ba da!
Eu: Mary, esti o foarte bună coafeza! Imi faci si mie ceva!?
Am mai stat sa ne aranjat 30 min
In sfarsit a venit ora concursului. Am vorbit cu Laito ca sa ne întâlnim. A venit rândul nostru să cântăm. Nu ma asteptam, dar m-a din nou la dans. Am cântat și dansat. A fost romantic. La sfarsit m-a si sărutat duios și dulce. Tot S-a petrecut de parca ar fi fost planificat
M-a tras de o parte
Eu: Da Laito?
Laito: Vreau sa te intreb ceva!
Eu: Da?
Nu mai pot! Hai!
Laito: Vrei sa fii iubita mea?
Eu: ( tipand) DAAAAAAAAA!
În lumina lunii m-a luat in brate si apoi ma mușcă. Am țipat. Nu a durut. Dar asa am simtit sa fac
In acea noapte numai cu noul meu iubit voiam să stau
Din cate am aflat si Kanato, Ayato si Subaru au prietene. Cred ca Eliza e foarte entuziasmată! Păcat ca maine plecam, dar voi sta cu Laito. YEEE


《RO》-Diabolik Lovers-În tabaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum