Odun Phen

50 4 2
                                    

Yazmaya devam ediyorum. Geç geldi. Bunun iki sebebi var. 1. Uzun bi süre yazmadım. 2. Bölüm uzun. Yorum ve vote bekliyorum.  İyi okumalar...

-Ahh bakıcaz!

dedim pişkin pişkin. Hediye paketini açmamla çığlık atmam bir oldu.

-Aaaaa! Bu çok güzeel. Teşekkürleeer

dedim ve yanağına bi öpücük kondurdum. Şimdi siz ne aldığını merak ediyosunuz, söyleyeyim bari. Kupa. Ama kupada adım, soyadım, resmimiz (evet birlikte çekildiğimiz bi resim) ve en önemlisi seni çok seviyorum... yazıyodu. Çok tatlı bi jojuk. Pasta kesme zamanı ilk Zeynep, Furkan ve Atakanla But first let's me take a selfie kuralına uyarak Retrica'dan selfie çekildik. Hemde 9'lu. Sonra ben pasta'yı kesiyomuş gibi yaptım. Çıkırt annem yanıma geldi kolunu omzuma attı Çıkırt Zeynep Furkan ve Atakan. yanıma geldi Çıkırt  tüm sınıf yanıma geldi Çıkırt.

                 *******

Herkesi tek tek uğurladım. Kolay bişi sanmayın, çook zor. Kendimi yatağa atmamla uyumam bir oldu.

Sabah oldu. Nası oldu bilmiyorum ama kendi kendime uyandım. Sonra yatakta gözlerim kapalı annemin beni uyandırmasını bekledim. Yok, annem gelmedi. Saate baktım 11:14 Oleeey annem uyuya kalmış. Zaten bu saatten sonra okula gitmenin bi anlamı yok. Elimi yüzümü yıkadım. Annağ ben şimdi anladım. Dün okulun son günüydü. Oha oha oha oha! Hem mutlu hem üzgünüm. Mutluyum ;) çünkü okul bitti. Üzgünüm :'( çünkü arkadaşlarımdan ayrılıcam. Aaaa 2 gün sonra mezuniyet vaar. Ayy çok heycanlıyım. Ama ben kendime eş seçmediim.

Kime: Furkan

Lan senin mezuniyette eşin var mı?

Kimden: Furkan

Hee

Kime: Furkan

Amk kim?

Kimden: Furkan

Zeynep

Waay çok tatlıı. Eee ben sap gibi mi gitcem. ^Tabi eşin olmaz İrem tamı tamına 6 erkeği reddetiin.^ Uff napıcam ben. Atakan kimle gidiyo acaba. Şimdi benle git denmez ki. Erkek olan o. Onun teklif etmesi lazım. Ama odun olan da o!

Kime: Atakan

Senin mezuniyet için eşin var mı?

Kimden: Atakan

Tabi laan

Sıçtık yieea herkesin eşi var.

Kime: Atakan

Kim

Kimden: Atakan

Seen

Töbee benim niye haberim yok la

Kime: Atakan

benim niye haberim yok lan

Kimden: Atakan

Eşin var mı ki

Kime: Atakan

Yııoo

Kimden: Atakan

O zmn sorun yok beybi

Bana mı beybi dedi o. ^Hee sana dedi. Niye heycanlanıyon ki! ^ Bilmem. Eee ben ne giyceem. Acil alışverişe çıkmalıyım. Zeynepe mesaj atim gelsin yiea.

Kime: Zeynep

Ya sen mezuniyet için ne giyceeğn.

Kimden: Zeynep

Turkuaz arkası çapraz dizin hemen üstünde elbise. 12 cm topuklu siyah ayakkabı ve siyah taşlı el çantası. Sen?

Kime: Zeynep

Lan bn daha hiç bi bok almadıım. Hadi bizim eve gel. Alışverişe çıkak

Kimden: Zeynep

Mal iki gün kaldı. Son güne kadar bekliyo yiea. Neyse tmm geliom.

Gerçekten de malım yiea. Son güne kadar bekledim. Nası bişey alsam acaba. Ay acaba Atakan aldıklarımı beğenir mi? ^Beğenir beğenir de sen bu çocuğa bayağı aşık olmuşsun♡^ Yok yiea ne alaka şimdi.

                 ********

-Ya bu güzel işte

dedi Zeynep artık bıkkın bi şekilde. Üstümde siyah belden altı dantel olan dizimin 5 parmak üstünde bi elbise, vişne çürüğü (boyum uzun olduğu için) 6cm topuklu (rugan) ayakkabı vardı. Elimde ayakkabıyla aynı renk parlak el çantası vardı.

-Uff emin misin bence çirkinlik patlamasıyım!

Aslında bence çok yakıştı. Ama siz hiç yapmıyo musunuz yane? Böyle mesela güzel olduğunu düşünüp çirkinim diyen çok yağni.

-Ya bi yürü git sende farkındasııın.

Eee tabi kız tanıyo beni ahajkljvfc

                ********

-Ağaaaağa

ağzımı kocaman açarak esnedim. Bi sn bi sn. Bugün 'mezuniyet' vaar. Duş aldım. Çok hafif bi makyaj yaptım. Kıyafetlerimi giydim. Erken diye düşünebilirsiniz. Ama değil.

-Ben hazırıım!

diye bağırdım. Evde kimse yok aslında ama olsun. asdjfaha

           -MEZUNİYET-

Evet sonunda buldum bu salon olmalı. Kapının önüne gidince kapı açıldı. kapının önünde kırmızı bi halı vardı. Tam önümde klima saçlarımı dalgalandırıyodu. Ve ben gelince açılan bi kapının önündeki kırmızı halı da yürürken ve saçlarım arkaya doğru savrulurken kendimi çok önemli biri gübi hissettim asfcujxc. Tam köşeyi döndüm ki karşımda sırtını duvara yaslamış bi ayağını da duvara koymuş (çok tatlı bi gülümsemeyle) Atakan duruyodu. Oha yieaa! Çok tatlı olmuş laa. Acaba o benim hakkımda ne düşnüyo.

-Çok güzel olmuşsun tatlı şey

dedi. ellerimi arkadan kenetleyip şirinler smile yaparak belimi bi kaç saniye salladım ve

-sağol

dedim. Evet, bncede baya odunum, diye düşünürken Tövbesst! öptü. ilk bi iki saniye anlamakla meşguldum. Sonra karşıluk verdim, neden bilmiyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 21, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Beni bi öper misin?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin