Bu Duygunun Adı Ne?

54 5 2
                                    

Slm arkadaşlar. Kitap başta sıkıcı gelebilir ama okumanızı tavsiye ederim. Öneri veya eleştirilerini söyleyebilirsiniz. Kesinlikle eleştirite açığım. İyi okumalaar...

Bi dakka. Şimdi Atakan benden tel numaramı mı istedi. ^Niye heycanlanıyon ki!^ uff bilmiyorum iştee. Neyse veriyim baari. "ııı 050........." dedim ve sırıttım. Sonra telefon çaldı. "Bu da benim numaram istersen kaydet" dedi ve o da sırıtıp sınıftan çıktı. Kesinlikle çok tatlı ^Kendine geel!^

                ******

"İreeeğm! Kaaalk, geç kalıyosuun." "Tamaaam kalkıyom yieeağ" dedim ama kalkmadım tabi. Lan zaten okul bitecek. 2 hafta falan kaldıı. Ayyş tatil için çooğk heyecanlıyım yaa. Antalya'ta gitceez. "AAAAĞĞ"  çığlığı bastım. Ama donuyom yaağ. Evet doğru anladınız. Annem bi bardak buzz gibi suyu üstüme döktüüü. Yataktan fırladım. Anneeeğ napıyosuun!!

               ******

Okula 5-6 dk geç kaldım. İki tane boş yer vardı. Atakan'ın yanı ve Gizem'in yanı. Atakan'ın yanını seçtim tabisi. "Niye geç kaldın?" dedi Atakan. Sağane ki yani! "Uyanamadıığm!" dedim. Tenefüs zili çaldı. "Çıkışta bişeyler yapalım mı?" dedi. Oyyş yerum yaağ. Çok tatlııı. "Oluur. Napacazz?" "Sinema?" YUUHH! "Bilmeem" aslında çok hevesliyim. Ya çocuk bildiğin TAŞ. "Hadi amaa" "Tamm"

                ******

"Hangi film?" dedi. "Bilmeeğm, romantik komedi olabilir."

-ROMANTİK KOMEDİ  İZLERKEN-

-Ahahahhaa :D

ikimizde gülmekten patlıyoduk. "İkiside çok tatlı di mii? Çok çok yakışıyolaar" dedim. Ve o daaaa "Aynı bizim gibi" dedi.  Uyyşş yerim ben bunu yaa. Sonra birden öptü. Çok değişik bi histi.^LAN!^ Tabi ben qaşar değilim. Patlattım bi tane tokadı. Ve salondan çıktım. Peşimden gelerek salondan çıkmasını beklemiştim. Mesaj geldi.

Kimden:Atakan

O kadar para verdik gelde izleyek.

ODUN!!! Walla odun. Aha bi mesaj daha

Kimden: Atakan

Şaka şaka dur geliom!

şapşal şey işte. Salonun kapısı açıldı. Atakan çıktı.

-Niye vurdun?

-Niye öptün? Ayrıca beni sorgulamaya geldiysen hiiç kusura bakma.

arkamı döndüm tam adım atacakken kolumdan tuttu

-Pardoonn. Bi daha izinsiz öpmem!

omuz silkip gittim.

              **********

Pempe şortlu pijamamı giydim ve kendimi yatağa attım. İçimde değişik bi his vardı, değişik bi duygu... Bu duygunun adı ne? AŞK mı? Ama beni öptüğü için mutluydum galiba. Kendime bile itiraf edemesem de.

              ********

-İreeeğm

-hıı?

-Su geliyoo

Su lafını duyar duymaz fırladım yataktan. Dünkü olayı unutmam mümkün diil yaniğ. Kalktım. Yüzümü yıkadım. Acaba Atakan'a nasıl davranmalıydım? Atakan'ın yanına otursamıydım? Kafamda CRAZY sorular. Okula doğru yürürken Duman-Melankoli dinledim. Duman dinleyip kafa buluyorum :D . Okula gittim. Tabi erken kalkınca erken gelmiştim. Çoğu yer boştu. En arka köşeye oturdum. Yavaş yavaş gelmeye başlamışlardı. Herkes geldi bitek Atakan gelmedi. Okul çıkışı aradım. "Niye gelmedin?" "Hastayım" sesi gerçekten kötü geliyor. Sonra ekledi "Annem gil de evde yok" :( "Gelmemi ister misin?" dedim. "Küs değil miyiz? " "Iıı bilmem. Ama durum farklı hastasın" çok iyiyim yaa. "Geliyo musun yani?" "Geliyim mi?" "GEEL! Hem belki sana kendimi affettirebilirim." 'çıkıt' yüzüne kapattım ve anneme mesaj attım.

Kime: Anniş

Anne bi arkadaşım hastalanmış. Ben onun yanına gidiyorum. Çok geç kalmam.

Sonunda vardım. )Zırrrr(       )Çıkırt(

-Hoşgeldin

-Hoş bulduk

-İçeri geç

Üçlü kanepeye yayıldı. Üstüne battaniyesini örttü.

-Aç mısın?

-Evet.

-Çorba yapayım mı?

-Harikka oluur :)

Odadan çıktım. Mutfak acaba ne taraftaydı. Aaa galiba bura. Ağy diilmiş. Bura galiba Atakan'ın odası. Çıkayım bari. TÖBEST o ne la! Aha Atakan'ın günlüğünü buldum. Ayy okusam mı, okumasam mı?

Sizce okusun mu?

Not: İrem kumral uzun saçları olan uzun boylu güzel bi kız. Kapak fotoğrafındakini hayal edebilirsiniz.

Zeynep: Bembeyaz tenli simsiyah saçlı bi kız. Güzel ama boyu çok uzun diil.

Atakan: Beyaz tenli, kumral ve cool saçlı taş bi çocuk.

Furkan: Beyaz tenli, kıvırcık saçlı. Yeşil gözlü (Harikalar)

Beni bi öper misin?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin