Evet arkadaşlar ben Lana yani Cerelana :) Bu da benim yeni hikayem;
"Hey Eylül sinemaya gitmeye ne dersin?" dedi Masal.
"Bilmiyorum hava çok soğuk." dedim.
"Hadiii boşver sinemanın içi sıcacıktır sadece kısa bir yol yürüyeceğiz şurada." dedi.
Masal beni ikna etmeyi çok iyi biliyordu.Her seferinde böyle kandırabiliyordu.Biz çok iyi anlaşıyoruz yinede.Tabi Alina da var oda bizimle iyi arkadaş ama Masal ile farklı.Masal ile 6 yaşından beri 1 günümüz ayrı geçmez.Biz ayrılmaz ikiliyiz.
"Tamam Masal." dedim.
"Yaşasın.O zaman hemen giyin de gel." dedi Masal.
"Hey yavaş ol daha kıyafet seçmedim." dedim.
"Ben sana seçerim" dedi Masal en neşeli sesiyle.
~
Kıyafet seçmem hiç bu kadar kolay olmamıştı.Siyaha ve beyaza bürünmüştüm.Siyah bir mont,altına beyaz salaş tişört,siyah bir pantolon ve altına vazgeçilmezim olan siyah topuklu ayakkabılarım.
İşte harikaydım.
"Benden daha güzel olamazsın kıskandım." dedi Masal
"Sen her halinle güzelsin güzelim." dedim.
"Hadi çıkalım saat geç oldu." dedi.
15 dakika yolun ardından sinemaya ulaştık.Filme girdik.Filmin yarısında kolam bitmişti hemen kola almaya gittim.Ve bir çocukla çarpıştım.
"Pardon." dedi.
"Sorun yok." dedim.
Kolamı alıp hemen sinema salonuna doğru ilerledim.Koltuğuma oturduğumda yanımda oturan çocuğun bana çarpan çocuk olduğunu fark ettim.
"Merhaba hatırladın mı beni?" dedi.
"Evet." dedim.
"Bu kim?" dedi Masal.
"Az önce çarpışmıştık." diye cevap verdim.
"Tatlıymış." dedi Masal.
"Bu arada ben Kaan." dedi.
"Senin adın ne?" dedi tekrardan.
Sen ha çok kaba bir çocuk siz diye hitap etmeliydi!
"Sanane" diyecektim de Masal atladı ve adımı söyledi.
"Hey,film bitiyor.Susar mısınız?" dedim.
~
Film bittiğinde 5 dakikalık yolun ardından Masalların evine ulaştık.
"İyi geceler Masal." dedim.
"İyi geceler Eylül." dedi ve hızlı adımlarla evin yolunu tuttum.Hava çok soğuk olduğu için montumun fermuarını sonuna kadar çektim.
"Soğuk gecelerden nefret ederim." dedim kendi kendime.
Köprünün altından geçerken sesler işittim.Hemen ilerde 3 zorba herif birisini pataklıyordu.İlk nce oraya gidip gitmemekte ikilem yaşadım.Ama daha sonra iyimser tarafıma uyup yanlarına yaklaştım.
"Hey neler oluyor burada!" diye bağırdım.
3 zorba bana arkasını döndüğünde boğazımda yanma hissettim.3ü de çok tehlikeli gözüküyordu.
"Defol burdan ufaklık." dedi iri yarı bir adam.
Ardından ufak olan ileriye atladı "Onu neden kovuyorsun? Biraz eğlenebiliriz mesela." dediğinde oradan kaçmam gerektiğini anlamıştım.O sırada yerde yatan kişi konuşmaya başladı "O kızı bırakın" dedi zar zor ayağa kalkmaya çalışırken.
Ayaklarımın titrediğini hissedebiliyordum.
"Bu kızı tanıyor musun Doruk? Ha?" dediklerinde çocuk öksürdü ve gülümsemeye çalıştı.
"Tanımıyorum.Onun konumuzla ilgisi yok." dedi.Ardından eliyle git işareti yaptı.Onu dinlemedim.
"Nesiniz siz? Mafya falan mı? Hemen onu rahat bırakın." diye kafa tuttuğumda ufak boylu olan kollarımdan tuttu ve nefesini boynuma üfledi.
"Seninle de yetinebiliriz." dediğinde tamamen kendimden geçmiştim.Korku tüm vücudumu ele geçiriyordu.Bacağımda bir el hissettiğimde çığlık attım.Ama bu Doruk denilen çocuktu.
"Git burdan! Hemen!" diye bağırdı var gücüyle.
Ufak boylu adamdan kurtulup hemen Doruk'un yanına eğildim.
"Sen benimle geliyorsun." dedim ve onu kolundan tutarak kaldırdım.Ama 3 zorba karşımıza dikildi.
"Gitmenize izin mi vereceğiz sandınız?" dediklerinde Doruk kulağıma fısıldadı:
"3 dediğimde.1 2 ve" daha 3 demeden elimi tuttu ve koşmaya başladık.Koşarken arkamızdakilere bakıp gülümsedim.Çok ahmak görünüyorlardı.Asıl ahmak olan bendim.Daha 5 dakika önce tanıştığım çocuğun hayatını kurtarmış ve onunla kaçıyordum.Bir süre koştuktan sonra duraksadım.
"Çok yoruldum." dedim.
"Ben de çok yoruldum,istersen karşıdaki kafeye gidip bir kahve içebiliriz." dedi.
"Oluur." diye cevap verdim.
Kafe hoştu,latte söylemişti.Latteler geldiğinde:
"Sen benim adımı biliyorsun ya sizin adınız nedir?" dediğinde eridim.Bu çocuk hayallerimin erkeğiydi.
"Şey,adım Eylül. Eylül Sarıyıldız." dedim.
"Bu isim tanıdık geldi." dedi.İnşallah bir yerden tanışıyoruzdur.
Kahvem bitince hemen hesabı ödemek için kasaya gittim.Hesabı ne kadar ödemek istesem de diretti ve o ödedi.
"Kalkalım mı artık geç oldu?" dedim.
"Tamam.İstersen seni evine bırakabilirim." dedi.
"Yok hayır bir taksiye binsem iyi olacak hava iyice soğumuş." dedim.
Bir taksi durdurup bindim ve el salladım.
Multide 'Eylül' var :)