Okuldaki İlk Gün

28 1 0
                                    

Yaz bitti evet yeni okuluma başlama zamanı geldi!Yıllardır hayal ettiğim o oyunculuk okulu her neyse.

Hemen Masal'lara gittim kapıyı açan annesiydi.

"Merhaba Aynur Teyze Masal hazır mı? Değilse okula geç kalacağız da." dedim.

"Ben Masal'ı çağırayım tatlım." dedi.

Kısa süre sonra Mechi geldi ve çıktık.

"Dün gece sen gittikten sonra ne maceralar yaşadım bi bilsen..." dedim.

"Neler oldu hemen anlat!" dedi.

Anlattım ve tepkisi sadece "OHA"ydı.Bir tek oha mı! Romantik falan da diyebilirdi!

Okul kapısına geldiğimizde onu gördüm ve Masa'ı hemen dürttüm.

"İşte o inanamıyorum o!." dedim.

"Çok tatlıymışş" dedi.

"Hey  o benim,buraya geliyor." dedim.

"Merhaba Eylül." dedi.

"Selam Doruk" dedim.

"Sen de mi bu okuldasın?" dedi.

"Evet,burası gerçekten harika.Bu da arkadaşım Masal." dedim Masal'ı göstererek.

"Tanıştığıma memnun oldum Masal." dedi.

"Ben de." dedi Masal.

"Zil çaldı gitmeliyiz Masal.Görüşürüz Doruk." dedim.

"Görüşürüz." dedi.

İlk dersimiz harika geçmişti harika öğretmenimiz Bayan Sibel dersi çok iyi anlatmıştı ve Doruk'la aynı sınıftaydık.Ama ne yazıkki Masal diğer sınıftaydı.Neyse bir de yarın eşleşmeler var yarın biriyle eşleşeceğim ve onunla bir konuyla gösteri yapacağız süremiz 2 ay.Unutmadan söyleyeyim Doruk bana telefon numarasını verdi.

~

Eve gittiğimde hemen üzerimi değiştirdim üstüme ayıcıklı pijamamı giydim ve televizyonu açtım.O sırada telefonuma bir mesaj geldi.

1 yeni mesaj;

GÖNDEREN Pofuduklu Ayıcığım;

"Yarın okula beraber gidelim mi?" 

GÖNDERİLEN Pofuduklu Ayıcığım;

"Tamam olur"

Bu bölüm kısa yazdım bir dahaki bölüm çok çabuk gelecek hatta şimdi bile diyebilirim :) Hemen yazmaya başlıyorum :* Multide Masal var! :) 

✵❄Eylül❄✵Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin