Jako obiekt zainteresowania crush jest często przez nas idealizowany- nie ma żadnych wad. Czemu tak jest? Bo bardzo często tworzymy naszego crusha w wyobraźni: dodajemy mu nowe cechy, decydujemy jak zachowa się w danej sytuacji, jakie ma poglądy. Zaczynamy zakochiwać się w wyobrażeniu, a po co coś, co zostało stworzone przez nas dla nas, miałoby mieć wady?
Niestety (lub i stety) w prawdziwym życiu każdy ma wady- to czyni nas ludźmi. I wiem, że dla niektórych może to wydawać się niewyobrażalne, że ich crush nie jest perfekcyjny (been there), ale mogę wam zagwarantować, że do perfekcji mu daleko i to należy sobie uświadomić.
Pierwszym krokiem w tym poradniku jest ponowne uczłowieczenie naszego crusha. W tym celu przygotuj kartkę i coś do pisania (względnie telefon) i stwórz listę rzeczy, których nie lubisz w swoim obiekcie zauroczenia. Z początku będzie to trudne i ciężko będzie ci wpaść na cokolwiek, ale po pewnym czasie uda ci się taki spis zrobić. Zacznij od malutkich szczegółów: może nie lubisz koloru skarpetek jakie nosi? Może ma odrobinę za krótkie palce? Może nie podoba ci się w jaki sposób mówi o przechodzącej obok niego osobie? Może nosi za ciasno bransoletkę?
Taka lista brzmi strasznie, jednak masz znaleźć rzeczy które przestaniesz patrzeć na tą osobę jak na ideał, a jak na człowieka z wadami.Może dostrzeżesz takie wady, które uświadomią ci dlaczego do siebie możecie nie pasować. To normalne i w pełni w porządku. Pamiętaj jednak, że ta lista jest dla ciebie i nie chcesz sprawić komuś innemu przykrości, żeby samemu poczuć się lepiej. Ludzie są wrażliwi i na to trzeba uważać, bo sprawiając przykrość innym sami szczęścia nie zaznamy.
Przez długi okres czasu prawdopodobnie twój crush był wręcz stawiany przez ciebie na piedestale. Osoba ta wydawała ci się idealna do związku, pomocna w każdej sytuacji, a także stałaby się twoim najlepszym przyjacielem. Jeżeli to osoba sławna to chwaliłaby się tobą, zapraszała na wszystkie gale i mówiła jak cudownie wam jest. W prawdziwym życiu niestety bywa inaczej bo to również osoba, tak jak i ty. I jako, że przez tyle czasu wyobraźnia tworzyła niezliczone scenariusze sytuacji to daj sobie co najmniej tyle samo czasu na przypomnienie sobie, że crush twój jest zwykłym człowiekiem (bywają wyjątki).
Wiem, że trudno ci będzie, ale jestem tu z tobą. Razem sobie damy radę, dlatego jeśli chcesz pozbyć się crusha to zacznij już teraz. Zanim zamkniesz tą część poradnika to weź w rękę długopis i kartkę lub telefon i otwórz na notatkach i spróbuj napisać co najmniej 3 rzeczy, które ci się nieszczególnie podobają w twoim crushu. Zrób to teraz, póki jesteś ze mną. Wspieram cię. I pamiętaj, że większość osób dosięgnął ten problem- nie jesteś sam.
_________________
W razie pytań i bardziej prywatnych rzeczy zachęcam do wejścia na mój dość nowy twitter https://twitter.com/xLivingMachinex
YOU ARE READING
O tym jak pozbyć się crusha i żyć dalej.
Teen FictionZbiór rad i sposobów na to jak wyjść z zauroczenia i żyć spokojnie dalej.