Jurnalul , singurul si cel mai bun prieten

135 6 0
                                    

Juranl tampit ce esti ! Azi te.ai pierdut iar Diaree aproape a vazut ca il insel ! Daca afla , nu ma mai pot casatorii cu el , iar daca nu ma casatoresc cu jegosul ala o sa raman o sarantoaca . Nici frumoasa nu sunt , nici bara nu ma vrea iar pe centura sunt deja cunoscuta .

Celalalt idiot deja pare ca vrea sa ma inlature din viata lui doar pentru ca sunt proasta si urata ! Ce o sa ma fac ? Azi l.am vazut cu o ' colega de serviciu ' de a mea ! Ma paraseste pentru ea ? Da e mai frumoasa , si are balcoane mai mari dar  eu i.am fost aproape la greu , foarte , foarte aproape ! Folosesc mai mult ruj ca inainte , arat de parca as fi mancat morti , dar tot nu ma vrea !Nimeni nu ma vrea ! Matusa aia blondina ma paraseste si ea  , iae eu nu mai am nimic ! Nici macar bani ! Fara bani = fara droguri = fara fericire! Urasc sa traiesc asa .. Acum ca toate sunt mai complicate eu sunt mai stresata , iar daca sunt stresata , fac riduri ! Se poate mai rau de atat ? Oh da , se poate ! Acum si distrusul ala de Diaree pare ca imi ascunde ceva ! El si tipa cu par vopsit .. cum o chema , cred ca isi dau limbi pe la spatele meu ! Nu e corect !

-------

http://w.tt/1zKPZYh <- noua mea carte , poate aruncati o privire ..  :) ~Iubire interzisa~ astept pareri :*

ViolentoantaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum